Glazura Królewska w nowym centrum handlowym

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W salonie o powierzchni 360 metrów kwadratowych znajduje się tzw. płytkoteka, model ekspozycji w formie biblioteki, który umożliwia przedstawienie dużej ilości wzorów na stosunkowo niewielkiej powierzchni. Inne udogodnienia tworzą ekspozytory książkowe, boksy, oraz stoły do miksowania wzorów. W specjalnie wydzielonej części salonu znajduje się ekspozycja ekskluzywnych kabin typu walk-in, kabin standardowych oraz ceramika i armatura. Część salonu przystosowano na potrzeby kącika zabawy dla dzieci.

- Technologia wprowadzona przez Glazurę Królewską w salonach łazienek pozwala klientom na zapoznanie się z pełną ofertą punktu za pomocą „wirtualnego magazynu” poprzez dotykowy panel multimedialny, a symulacja komputerowa, która tworzona jest na miejscu, daje możliwość obejrzenia nowej aranżacji swojej łazienki jeszcze przed zakupem produktu – mówi Piotr Sak, specjalista ds. marketingu w Glazurze Królewskiej.

Glazura Królewska jest największym dystrybutorem płytki ceramicznej i materiałów wykończenia wnętrz w południowo-wschodniej Polsce. Początki firmy sięgają 1995 roku. Swoją ofertę handlową sieć opiera w przeważającej części o produkty krajowe, współpracując zarówno z czołowymi producentami takimi jak Opoczno, Paradyż, Nowa Gala, Tubądzin, Cersanit, Polcolorit.

Sprzedaż produktów realizowana jest poprzez odbiorców hurtowych oraz przez sieć salonów firmowych. Glazura Królewska obsługuje również inwestycje budowlane, dostarczając materiały dla hoteli, centr handlowych, szpitali i szkół. Przedsiębiorcy planujący współpracę z siecią muszą dysponować własnym, bądź wynajętym lokalem oraz kwotą ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł stanowi opłata franczyzowa.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €