Glazura Królewska w nowym centrum handlowym

Salon łazienek w kompleksie wnętrzarskim Metropol Dom i Wnętrze to trzeci lokal w Warszawie, a 23 w Polsce.
W salonie o powierzchni 360 metrów kwadratowych znajduje się tzw. płytkoteka, model ekspozycji w formie biblioteki, który umożliwia przedstawienie dużej ilości wzorów na stosunkowo niewielkiej powierzchni. Inne udogodnienia tworzą ekspozytory książkowe, boksy, oraz stoły do miksowania wzorów. W specjalnie wydzielonej części salonu znajduje się ekspozycja ekskluzywnych kabin typu walk-in, kabin standardowych oraz ceramika i armatura. Część salonu przystosowano na potrzeby kącika zabawy dla dzieci.
- Technologia wprowadzona przez Glazurę Królewską w salonach łazienek pozwala klientom na zapoznanie się z pełną ofertą punktu za pomocą „wirtualnego magazynu” poprzez dotykowy panel multimedialny, a symulacja komputerowa, która tworzona jest na miejscu, daje możliwość obejrzenia nowej aranżacji swojej łazienki jeszcze przed zakupem produktu – mówi Piotr Sak, specjalista ds. marketingu w Glazurze Królewskiej.
Glazura Królewska jest największym dystrybutorem płytki ceramicznej i materiałów wykończenia wnętrz w południowo-wschodniej Polsce. Początki firmy sięgają 1995 roku. Swoją ofertę handlową sieć opiera w przeważającej części o produkty krajowe, współpracując zarówno z czołowymi producentami takimi jak Opoczno, Paradyż, Nowa Gala, Tubądzin, Cersanit, Polcolorit.
Sprzedaż produktów realizowana jest poprzez odbiorców hurtowych oraz przez sieć salonów firmowych. Glazura Królewska obsługuje również inwestycje budowlane, dostarczając materiały dla hoteli, centr handlowych, szpitali i szkół. Przedsiębiorcy planujący współpracę z siecią muszą dysponować własnym, bądź wynajętym lokalem oraz kwotą ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł stanowi opłata franczyzowa.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej