Stolbud chce dalej rozwijać sieć

Program partnerski firmy to kolejny sposób na biznes w branży budowlanej.
Stolbud Włoszczowa jest jednym z producentów stolarki okiennej i drzwiowej, działającym na polskim rynku od ponad 40 lat. Proponowany przez firmę, oparty na zasadach franczyzy program partnerski, to okazja do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.
- Nasz program partnerski sprawdził się już w prawie 30 autoryzowanych salonach na terenie całej Polski. Cieszymy się, że sieć rozwija się tak dynamicznie. Nasze produkty dostępne są w ponad 300 placówkach i mamy nadzieję, że dzięki współpracy z kolejnymi partnerami handlowymi, nasz asortyment już niedługo będzie dostępny w większości miast kraju - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa.
Do programu przystąpić może każdy, kto dysponuje własnym lub dzierżawionym lokalem. Mile widziana jest atrakcyjna lokalizacja punktu sprzedaży, a także dodatkowa powierzchnia, pozwalającą na składowanie materiałów. Przedsiębiorca zobowiązany jest również zapewnić personel, który zagwarantuje kompleksową obsługę klienta. W ramach programu partnerskiego firmy Stolbud Włoszczowa, franczyzobiorca otrzymuje produkty, ekspozycje, a także elementy identyfikacji wizualnej i wsparcie co do sposobu reklamowania salonu.
Placówki handlowe, które przystąpią do programu, działają na zasadzie franczyzy. Franczyzodawca dostarcza partnerom kompleksowy model funkcjonowania sklepu, zgodnie ze sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej