Rodzice to wierni klienci

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak ocenia pani miniony rok w branży edukacyjnej i jakie ma ona perspektywy?
2009 rok był dla szkoły Mała Lingua bardzo korzystny, kolejny raz zanotowaliśmy wzrost obrotów – tym razem na poziomie 25 proc., mimo że szkoła działa już na rynku pięć lat. Nie odnotowaliśmy wpływu kryzysu. W stycznia 2011 rząd planuje wprowadzenie VAT-u na kursy językowe. Z VAT-u zwolnione będą szkoły, które otrzymają akredytację kuratorium oświaty. Niestety na aktualnym etapie ustawa jest tak skonstruowana, że o akredytację mogą ubiegać się tylko kursy dla dorosłych. Tak, więc istnieje niebezpieczeństwo, że ceny kursów językowych dla dzieci wzrosną.

Łatwiej prowadzi się szkołę języków obcych dla dorosłych czy dla dzieci? Która przynosi większe dochody?
Prowadzenie szkoły dla dzieci, szczególnie tych do 10 roku życia, jest znacznie trudniejsze niż nauka dorosłych, większa jest też inwestycja w przygotowanie metody nauki dla dzieci. W dalszej perspektywie większe dochody przyniesie jednak szkoła dla dzieci. Rodzice są lojalnymi klientami szkół językowych. Kontynuacja nauki dzieci z semestru na semestr jest znacznie większa, niż w przypadku dorosłych, u nas utrzymuje się ona na poziomie około 95 proc. Dodatkowo w sektorze szkół dla dorosłych jest większa konkurencja. Na rynku szkól językowych dla dzieci jest nisza – miejsce do zagospodarowania dla przedsiębiorców rozumiejących szanse, zagrożenia i ograniczenia dzieci wynikające z wczesnej nauki języków. Sztuką jest przygotowanie skutecznego i inspirującego do nauki produktu, który będzie rozwijał u nich umiejętność komunikacji w języku obcym.

rozmawiała (smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €