Sushi Bar Nigiri planuje kolejne otwarcia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pomimo kryzysu gospodarczego, który dotknął także rynek gastronomiczny, franczyzowa sieć Sushi Bar Nigiri nie zwalnia tempa rozwoju. W zeszłym roku powiększyła się o 7 restauracji, a na kwiecień i maj planuje kolejne trzy otwarcia. Jak dotąd w ramach sieci Sushi Bar Nigiri powstało 18 lokali.

- Restauracje oferujące kuchnię japońską i sushi w Polsce radzą sobie bardzo dobrze nawet w czasie kryzysu – mówi Goretta Szymańska, właścicielka Sushi Bar Nigiri. - Naszymi klientami są ludzie z reguły zamożni, oni mniej odczuwają zastój w gospodarce.

Goretta Szymańska zaznacza, że Polacy w ogóle traktują sushi jako potrawę luksusową. Wschodniemu daniu daleko raczej do zaistnienia w świadomości konsumenta na tej samej „półce” co Big Mac. Z drugiej jednak sieciom sushi niestraszna jest perspektywa kryzysu, bo jeśli kogoś stać było na taką potrawę w czasie prosperity, to nie oszczędzi na niej także w gorszych czasach.

Inwestycja we własną restaurację Sushi Bar Nigiri to kwota rzędu 100-150 tys zł. Koszt przystąpienia do sieci to 20 tys. zł, a opłata bieżąca to 2 tys. zł. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni od 60 do 100 m2. Restauracja może osiągnąć rentowność już po dwóch miesiącach od otwarcia.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €