Sferis powiększa sieć

200 placówek do końca roku – takie plany snuje zarząd Sferis. Na razie firma jest w połowie drogi do sukcesu, bo w sieci działa obecnie ponad 100 placówek.
Sieć sklepów komputerowych Sferis powstała w 1992 roku. Od tego czasu firma sukcesywnie buduje sieć swoich punktów sprzedaży, która dziś liczy 115 jednostek. Są to zarówno salony własne oraz partnerskie, jak i wyspy handlowe.
- Nasza firma ciągle rozbudowuje swoją sieć sprzedaży. Jeszcze rok temu działało w niej 56 placówek, dziś jest ich ponad dwa razy więcej – mówi Michał Iwanciw, prezes zarządu Sferis. - Zamierzamy też w dalszym ciągu poszerzać naszą sieć. Chcemy, by do końca roku było w niej 200 placówek. Mamy nadzieję, że istotną część będą stanowiły salony partnerskie.
Osoby, które posiadają już sklepy komputerowe i chciałyby przyłączyć się do sieci Sferis, powinny liczyć się z wydatkiem rzędu 2 tys. zł. W przypadku nowo-otwieranych salonów mieszczących się w centrach handlowych koszty uruchomienia placówki kształtują się na poziomie 100 tys. zł. Sferis nie pobiera opłaty wstępnej, zaś opłata licencyjna jest indywidualnie negocjowana z każdym partnerem. Optymalna powierzchnia salonu Sferis powinna wynosi od 50 do 120 m2. Preferowane lokalizacje, to centra handlowe, główne ulice miast i ciągi handlowe. W przypadku lokalizacji poza centrami handlowymi lokal powinien posiadać witrynę i parking dla klientów.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej