Nowy multibrand w Gemini Park Tarnów

Sklep Top Secret& Friends znalazł się wśród najemców tarnowskiego centrum handlowego Gemini Park.
Na potrzeby salonu Grupa Redan zaaranżowała 246 m2 powierzchni. Top Secret&Friends to nowy koncept sprzedaży detalicznej rozwijany przez Redan. W salonach sprzedawane są ubrania dla kobiet i mężczyzn dwóch marek należących do spółki: Top Secret oraz Troll.
- Opracowując koncepcje wynajmu obiektu i doboru marek dla Gemini Park Tarnów skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu rozpoznawalnych marek ze średniej półki cenowej takiej jak np. Top Secret – mówi Ewa Ściubidlo, commercial manager z firmy BOIG Property Consulting, która odpowiada za komercjalizację galerii handlowej Gemini Park Tarnów.
Obecnie pod marką działa Top Secret działa 47 sklepów własnych i 89 franczyzowych w całej Polsce w tym 13 salonów pod marką Top Secret& Friends oraz 10 sklepów na Ukrainie.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej