Naturhouse Poland kończy cztery lata

Firma rozpoczęła działalność w 2006 roku. Dziś ma 77 placówek na terenie całej Polski.
Założyciele sieci przyznają, że na początku nie spodziewali się, że ich pomysł na biznes odniesie taki sukces.
- Nasze oczekiwania nie były tak optymistyczne – mówi Andrzej Gładysz, założyciel i koordynator sieci. - Przed kilkoma laty troska Polaków o sylwetkę i chęć prowadzenia zdrowego trybu życia nie była zbyt wysoka. Zastanawialiśmy się, czy nasze usługi się przyjmą. Tym bardziej, że trafiamy raczej do zamożniejszych odbiorców, którzy na co dzień prowadzą szybki, biznesowy tryb życia. Z jednej strony taka praca często prowadzi do problemów wynikających z nieprawidłowej diety, a z drugiej właśnie takie osoby mogą pozwolić sobie na skorzystanie z naszych usług.
Wątpliwości przedsiębiorców okazały się nie mieć pokrycia w rzeczywistości. Choroby cywilizacyjne wynikające z otyłości to dziś główny wróg zarówno medycyny konwencjonalnej, jak i naturalnej. Lekarze coraz częściej przyznają, że większość współczesnych schorzeń wynika ze złego odżywiania i braku wysiłku fizycznego.
- Mieliśmy to na uwadze, kiedy przed czterema laty Naturhouse stawiał pierwsze kroki na rynku – mówi Gładysz. - Dziś nasza sieć ma już 77 placówek, z czego 68 to punkty franczyzowe. Nie spoczywamy jednak na laurach i do końca roku planujemy dobić do okrągłej liczby 100 oddziałów.
Naturhouse zajmuje się sporządzaniem indywidualnych planów dietetycznych, mających na celu zwalczanie nadwagi oraz zaszczepienie nawyku odpowiedniego odżywiania. W każdym ze sklepów sieci można skorzystać z bezpłatnych porad dietetyka, otrzymać szczegółowo rozpisaną dietę oraz zaopatrzyć się we wspomagające ją suplementy.
W czasie trwania kuracji, organizowane są cotygodniowe spotkania z dietetykiem, kontrolującym jej przebieg i motywującym kuracjusza do osiągnięcia wyznaczonego celu – idealnej sylwetki. Firma zapewnia swoim klientom stałe, fachowe wsparcie i na bieżąco śledzi reakcję organizmu danej osoby na poszczególnych etapach kuracji.
Naturhouse jest siecią o międzynarodowym zasięgu, działającą od 1994 roku. Ma ponad 1,7 tys. oddziałów w krajach Europy i Ameryki, z czego jedynie 140 to jednostki własne. Obecnie Naturhouse poszukuje w Polsce franczyzobiorców w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Aby podjąć współpracę z firmą, należy dysponować kwotą 65-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie ze standardem sieci. W tej kwocie mieszczą się również środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz koszty elementów reklamy zewnętrznej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 25 tys. zł. Powinien też dysponować lokalem o powierzchni około 50 m2, najlepiej usytuowanym w sąsiedztwie innych placówek handlowych. Roczna opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł netto, a umowa franczyzowa zawierana jest na pięć lat z możliwością przedłużenia.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej