PDF stawia na franczyzę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzobiorca Powszechnego Domu Finansowego musi mieć przeznaczone na start co najmniej 18 tys. zł. Pieniądze te będą potrzebne na kupno mebli do placówki (3 tys. zł), komputerów i urządzeń biurowych (9 tys. zł), oznakowanie lokalu (ponad 1 tys. zł), i pierwszą ratę za leasing samochodu oraz jego ubezpieczenie (3,5 tys. zł). Lokal powinien mieć 25-40 m2, jego remont powinien zamknąć się w kwocie 2-4 tys. zł. Firma współpracuje z biurami nieruchomości w całej Polsce i pomaga franczyzobiorcom w poszukiwaniu lokali.

Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat od swoich franczyzobiorców. Według przedstawicieli sieci placówka PDF powinna osiągnąć rentowność po upływie 3-6 miesięcy od otwarcia. Obecnie w sieci PDF działa osiem placówek własnych, firma współpracuje z ponad 100 biurami kredytowymi, które dystrybuują produkty firmy.

– Jesienią 2008 roku rozpoczęliśmy budowę sieci samodzielnych doradców finansowych. Ze względu na kryzys w branży finansowej, wstrzymaliśmy na pewien czas budowę sieci franczyzowej w zamian nawiązując współpracę z pośrednikami kredytowymi działającymi na rynku. Teraz, gdy sytuacja gospodarcza poprawia się, wróciliśmy do pierwotnych planów i rozpoczynamy rekrutację franczyzobiorców – mówi Marcin Grzybowski, wiceprezes zarządu Powszechnego Domu Finansowego.

Powszechny Dom Finansowy zajmuje się pośrednictwem w udzielaniu kredytów. Sieć liczy obecnie 11 placówek, z czego trzy są prowadzone przez franczyzobiorców.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €