Stary bank w nowej odsłonie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

PKO posiada obecnie 1180 własnych placówek oraz 2111 agencji. Pierwsze agencje banku powstały w 1950 roku. Przez te wszystkie lata zmieniał się charakter współpracy pomiędzy agencjami a centralą banku, co uwarunkowane było zarówno rozwojem sieci, jak i zmieniającą się sytuacją rynkową i gospodarczą. Najdłużej działającą agencją w sieci jest koszalińska placówka, która współpracuje z bankiem od 20 lat.

– PKO jest obecnie na etapie optymalizacji istniejącej sieci placówek agencyjnych. W listopadzie ubiegłego roku rozpoczęliśmy proces dostosowywania współpracujących agencji do nowego modelu agencyjnego, który charakteryzuje się m.in. jednolitym standardem aranżacji lokalu oraz rozszerzeniem profilu działalności agencji w zakresie bardziej aktywnej dystrybucji produktów banku – mówi Maciej Chlebowski, dyrektor departamentu sieci PKO. – Chcemy, aby za dwa lata agencje banku swoim wyglądem i zakresem obsługi nawiązywały do oddziałów własnych banku – dodaje.

Koszt otwarcia dwustanowiskowej agencji PKO wynosi co najmniej 35 tys. zł. Optymalna powierzchnia lokalu to 30 m2. Agencje banku PKO zlokalizowane są głównie na osiedlach mieszkaniowych, w centrach handlowych i w centrach miast. Bank nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci ani opłat bieżących. Agent musi natomiast samodzielnie regulować zobowiązania związane z prowadzeniem agencji (m.in. pensje, czynsz za lokal, media). Według przedstawicieli sieci inwestycja w agencję PKO powinna się zwrócić najpóźniej po sześciu miesiącach od otwarcia.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €