Bricomarche obchodzi 10 urodziny

Z okazji dziesięciolecia na polskim rynku, sieć poprosi klientów o wymyślenie hasła reklamowego.
Z okazji jubileuszu Grupa Muszkieterów, organizacja właścicieli sklepów z artykułami dla domu i ogrodu Bricomarche i spożywczo-przemysłowych Intermarche, postanowiła zaprosić klientów do udziału konkursie. Osoby, które do 9 maja dokonają w Bricomarche zakupów za przynajmniej 50 zł brutto, będą mogły zgłosić swoją propozycję hasła reklamującego sieć.
- Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci - mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów. - Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarche. Następnie spośród nich zostanie wyłonionych trzech autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody w postaci samochodów osobowych.
Grupa Muszkieterów świętuje dziesięciolecie Bricomarche w dobrych nastrojach. Poprzedni rok był pod względem obrotów rekordowy w obu kontrolowanych przez nią sieciach. Łącznie obroty w 2009 roku wyniosły 3,2 mld zł, co oznacza 14 proc. wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. Rekordowe było też tempo przyrostu liczby sklepów, których przybyło w sumie 27. Dziś w Polsce działa 70 sklepów Bricomarche i 145 Intermarche. Pod względem wielkości sieci Polska to trzeci rynek dla Muszkieterów, po Francji i Portugalii.
Jak mówi Marek Feruga, prezes zarządzającej siecią spółki ITM Polska, szybki rozwój jest możliwy m.in. dzięki konsekwentnemu wdrażaniu zasady „Jeden człowiek, jeden zawód”.
- Zgodnie z tą zasadą nie można jednocześnie zarządzać supermarketem Intermarche i Bricomarche. Istnieje natomiast możliwość prowadzenia dwóch lub więcej supermarketów, ale pod jednym znakiem handlowym - mówi Feruga. - Dążymy zatem do tego, aby osoby, które zdecydowały się do nas przystąpić zdobywały specjalizację w branży, w której prowadzą sklep.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej