Bricomarche obchodzi 10 urodziny
Z okazji dziesięciolecia na polskim rynku, sieć poprosi klientów o wymyślenie hasła reklamowego.
Z okazji jubileuszu Grupa Muszkieterów, organizacja właścicieli sklepów z artykułami dla domu i ogrodu Bricomarche i spożywczo-przemysłowych Intermarche, postanowiła zaprosić klientów do udziału konkursie. Osoby, które do 9 maja dokonają w Bricomarche zakupów za przynajmniej 50 zł brutto, będą mogły zgłosić swoją propozycję hasła reklamującego sieć.
- Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci - mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów. - Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarche. Następnie spośród nich zostanie wyłonionych trzech autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody w postaci samochodów osobowych.
Grupa Muszkieterów świętuje dziesięciolecie Bricomarche w dobrych nastrojach. Poprzedni rok był pod względem obrotów rekordowy w obu kontrolowanych przez nią sieciach. Łącznie obroty w 2009 roku wyniosły 3,2 mld zł, co oznacza 14 proc. wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. Rekordowe było też tempo przyrostu liczby sklepów, których przybyło w sumie 27. Dziś w Polsce działa 70 sklepów Bricomarche i 145 Intermarche. Pod względem wielkości sieci Polska to trzeci rynek dla Muszkieterów, po Francji i Portugalii.
Jak mówi Marek Feruga, prezes zarządzającej siecią spółki ITM Polska, szybki rozwój jest możliwy m.in. dzięki konsekwentnemu wdrażaniu zasady „Jeden człowiek, jeden zawód”.
- Zgodnie z tą zasadą nie można jednocześnie zarządzać supermarketem Intermarche i Bricomarche. Istnieje natomiast możliwość prowadzenia dwóch lub więcej supermarketów, ale pod jednym znakiem handlowym - mówi Feruga. - Dążymy zatem do tego, aby osoby, które zdecydowały się do nas przystąpić zdobywały specjalizację w branży, w której prowadzą sklep.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


