Brand New Products otwiera kolejne placówki

Pod koniec kwietnia rozpoczęła działalność placówka w Wilnie, w Polsce do otwarcia szykują się dwie kolejne.
Brand New Produkts to firma outletowa, która w swojej ofercie ma m.in. produkty marek ekskluzywnych, takich jak: Dolce and Gabbana, Versace, ale również ubrania spod znaku Adidasa czy Pumy.
- Brand New Products w dalszym ciągu dynamicznie się rozwija i w ostatnim czasie powiększyła się o kolejne placówki. Ostatniego kwietnia otworzyliśmy placówkę na Litwie, w Wilnie. 10 maja ruszą dwa nowe sklepy w Polsce, w Tychach i Jaworznie – mówi Zachariasz Bryniarski, manager sieci Brand New Products.
Sklepy pod marką Brand New Products mają charakter multibrandowy. Zwykle działają w lokalach o powierzchni od 20 m2 do 150 m2. Na zatowarowanie, licencję i meble trzeba wydać co najmniej 30 tys zł. Lokal musi być wyposażony i urządzony zgodnie ze standardami Brand New Products.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej