Nowa strategia przynosi zyski
Decyzja o zamknięciu sklepów Marks & Spencer nie dotyczy Polski
Jak podaje „Rzeczpospolita” Polska jest jednym z niewielu krajów, poza Czechami, w których M&S nie dość, że zamierza pozostać, to nawet chce się rozwijać. Warszawski sklep Marks & Spencer działa na zasadzie franchisingu. Według oficjalnego oświadczenia wydanego przez koordynatora firmy ds. marketingu, począwszy od 2002 roku planowane jest otwarcie nowych placówek na terenie całego kraju.
M&S, który od roku próbował bezskutecznie uatrakcyjnić swoją ofertę, postanowił zamknąć większość sklepów w Europie i zwolnić 4 390 pracowników. W samej Francji plany restrukturyzacji dotyczą 1 700 pracowników i 18 sklepów.
Podane w ostatnich dniach wyniki M&S wykazują, że obecna strategia przyniosła efekty, firma zanotowała pierwszy zysk od trzech lat.
Więcej: Magda Górska, Rzeczpospolita, 10 października 2001, „Ekonomia i Rynek”Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej