Cel trudny do osiągnięcia

Gold Finance chce otworzyć 50 biur w 2010 roku.
Gold Finance posiada obecnie pięć placówek własnych oraz 18 franczyzowych. Na maj zaplanowane jest otwarcie kolejnych pięciu. W zderzeniu z tymi liczbami, plany firmy dotyczące otwarcia 50 biur w ciągu zaledwie jednego roku, wydają się trudne do osiągnięcia.
Potencjalny franczyzobiorca Gold Finance powinien dysponować 60 tys. zł, aby otworzyć placówkę sieci. Opłata licencyjna to koszt 10 tys. zł. Przedsiębiorca musi również dysponować lokalem o powierzchni około 50 m2 w mieście zamieszkanym przez minimum 50 tys. mieszkańców. Musi też posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w branży finansowej.
Przez pierwszych sześć miesięcy od otwarcia punktu, franczyzobiorca zwolniony jest z opłat. Po tym okresie zobowiązany będzie do płacenia na rzecz franczyzodawcy 1 tys. zł miesięcznie opłaty bieżącej. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja zwraca się po upływie około sześciu miesięcy.
Firma Gold Finance powstała w 2004 roku. Na początku zajmowała się wyłącznie doradztwem inwestycyjnym oraz ubezpieczeniowym. Następnie oferta została poszerzona o kredyty hipoteczne, leasing a także kredyty konsumpcyjne i OFE.
Firma Gold Finance należy do Związku Firm Doradztwa Finansowego zarejestrowanego w 2008 roku. ZFDF zostało stworzone przez 10 największych firm doradztwa finansowego w Polsce, które łącznie realizują 80 proc. sprzedaży produktów finansowych.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej