Playboy w wersji light

Firma Disenso, wyłączny dystrybutor produktów marki Playboy w Polsce, rusza z nową ofertą franczyzową.
- Naszym oczkiem w głowie jest teraz rozwój franczyzy light, zupełnie nowatorskiego produktu na rynku franczyzowym. Różni się on od standardowej franczyzy przede wszystkim kosztami inwestycji, które zamykają się na poziomie 60-70 tys. zł netto przy założeniu, że koszt przystosowania punktu nie przekracza 25 tys. zł, a pozostała kwota to koszty zatowarowania i środków finansowych niezbędnych na początku działalności - mówi Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso. - Tak naprawdę daje nam to połowę kosztów otwarcia dotychczasowych stoisk. Oferta ta jest odpowiedzią na ogromną ilość zapytań z mniejszych ośrodków miejskich, gdzie wysokie koszty inwestycji stanowiły zaporę rentowności tego biznesu.
W sieci Disenso działa obecnie sześć placówek, połowę z nich prowadzą franczyzobiorcy. Jednak jeszcze w tym miesiącu do sieci dołączą punkty franczyzowe w Opolu i we Wrocławiu. W dalszych planach jest otwarcie placówek w Szczecinie, Poznaniu i Trójmieście.
Chcielibyśmy, żeby do końca roku w sieci działało 12 placówek Disenso. Ponadto jesteśmy po wstępnych rozmowach z jednym z kandydatów na franczyzobiorcę, z którym mam nadzieje uda nam się do końca lipca otworzyć pierwszy zagraniczny butik naszej sieci – mówi Tomasz Chojnacki. - Przygotowujemy się również do bardzo dużego przedsięwzięcia, jakim jest wprowadzenie własnej kolekcji sygnowanej malinką.
W kontaktach z potencjalnymi franczyzobiorcami ma pomóc nowa strona internetowa Disenso, na której osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci będą mogły znaleźć prospekt zawierający szczegółowe warunki współpracy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej