Dobre wyniki Redanu

Łódzka spółka odzieżowa podała wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku.
W pierwszym kwartale tego roku wartość sprzedaży wyniosła 67,4 mln zł, a wolumen marży handlowej 28,3 mln. zł. Najlepiej radził sobie Textilmarket, który sprzedał produkty o wartości 33,2 mln zł, czyli o 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrosła też rentowność placówek, z 0,2 proc. w pierwszym kwartale ubiegłego roku, do 4,1 proc. Dyskontowy filar Redanu może się też pochwalić największą ilością nowych placówek, których od początku roku przybyło 15, z czego dziewięć w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku. Do końca 2010 Textilmarket ma się powiększyć w sumie o 51 nowych sklepów.
Całkiem dobrze radzi sobie także modowe ramię Redanu, czyli Top Secret i Troll. Mimo likwidacji części sklepów własnych Troll sprzedaż produktów firmy na rynku modowym w Polsce wzrosła o 5 proc. i osiągnęła obroty netto w wysokości 29,7 mln zł. Jeszcze więcej, bo o 9 proc. wzrósł wolumen wypracowanej marży handlowej, który wyniósł ponad 14 mln zł.
- Poprawa wyników sektora modowego to przede wszystkim efekt przyrostu sprzedaży w sklepach porównywalnych Top Secret, który w I kwartale 2010 roku wyniósł 11 proc., przy jednoczesnej redukcji kosztów działalności - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu spółki Redan. - Jesteśmy przekonani, że w kolejnych kwartałach istotnie wzrośnie również realizowana marża, co przełoży się na generowanie zysków w tym segmencie działalności Grupy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej