Przeszkolą w Czechach i na Ukrainie
Po giełdowym debiucie Lauren Peso Polska przyszedł czas na rozpoczęcie działalności za granicą.
Firma szkoleniowa posiada jedną placówkę własną i sześć franczyzowych. W połowie kwietnia debiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Kapitał pozyskany z emisji zostanie przeznaczony m.in. reklamę, powiększenie działu handlowego w chorzowskiej centrali firmy oraz na otwarcie własnego punktu sieci w Warszawie. Firma zakłada, że do 2012 roku będzie posiadała placówki na terenie każdego województwa. Lauren Peso planuje również ekspansję na sąsiednie rynki – czeski i ukraiński.
- W Czechach istnieje stosunkowo niewiele firm szkoleniowych. Analogicznie jak w Polsce, rynek czeski jest rynkiem wschodzącym, na którym dynamicznie rozwija się sektor usług – mówi Kamil Kita, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy Lauren Peso Polska. - W społeczeństwie rośnie przekonanie, że warto inwestować w pracowników. Szkolenia wspiera także Unia Europejska poprzez dofinansowanie tego typu projektów. Jeśli chodzi o Ukrainę, tutaj istnieje jeszcze większa nisza – branża szkoleniowa dopiero się rozwija. W przyszłości będziemy myśleć o wejściu na inne rynki europejskie, jeśli oczywiście okaże się to opłacalne – dodaje Kamil Kita.
Lauren Peso Polska upatruje swojej szansy na zagraniczny sukces w ofercie, która oprócz szkoleń, składa się też z usług doradztwa personalnego oraz organizacji wyjazdów integracyjnych. Działalność w Czechach i na Ukrainie wiąże się, w początkowej fazie, z pozyskaniem masterfranczyzobiorcy. Ten będzie poszukiwał partnerów na terenie całego kraju. Spółka chce aby franczyzobiorcy prowadzili placówki w poszczególnych regionach. Wyłączność terytorialna ma zapewnić z jednej strony szybki kontakt z klientem, z drugiej zaś nie dopuścić do sporów między partnerami Lauren Peso.
(dw)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych...
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...