Nieruchomości z ludzką twarzą
Sieć Północ Nieruchomości zmienia warunki współpracy franczyzowej.
Spółka w ramach swoich dwóch franczyzowych marek - agencji Północ Nieruchomości oraz odpowiedzialnego za zarządzanie nieruchomościami Prospectora - zamknęła pierwszy kwartał ilością 20 punktów obsługi klienta. Zysk netto wypracowany w tym okresie sięgnął 0,2 mln zł.
- Stanowi to jeden z lepszych wyników kwartalnych spółki - mówi Witold Zamorski, odpowiedzialny za relacje inwestorskie w sieci. - W pierwszym kwartale 2010 r. sieć pośredniczyła przy transakcjach na rynku nieruchomości o wartości blisko 28,5 mln zł. To o blisko 80 proc. więcej niż w analogicznym kwartale 2009 roku. To dobry prognostyk dla rozwoju całego rynku nieruchomości.
Poprzez wprowadzenie nowych warunków współpracy z franczyzobiorcami zarząd spółki chce przekonać przyszłych przedsiębiorców do założenia własnej firmy w branży pośrednictwa w nieruchomościach. Jak mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Północ Nieruchomości, Ewa Choroś, ma to być odpowiedź sieci na obawy wielu przyszłych biznesmenów, którzy trwają w przeświadczeniu, że prowadzenie przedsiębiorstwa w tej branży sprawia wyjątkowe trudności.
- Chcemy wyjść takim osobom naprzeciw i pokazać, że praca w nieruchomościach może być pasjonująca - mówi Ewa Choroś. - Świat nieruchomości ma ogromny potencjał pozwala połączyć ciekawą pracę z ponadprzeciętnymi wynikami finansowymi. Nasza oferta kierowana jest do osób, które mając licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami chcą otworzyć własne biuro nieruchomości lub już prowadzą taką działalność, ale pragną zwiększyć swoje obroty i umocnić pozycję na lokalnym rynku.
Własne biuro mogą też otworzyć osoby nie posiadające wspomnianej licencji. Wystarczy, że zatrudnią osobę osobę, która takim dokumentem dysponuje. Nowe warunki współpracy nie przewidują opłaty za przystąpienie do sieci Północ Nieruchomości. Wprowadzają natomiast szereg bonusów, które mają partnerom ułatwić start własnego biura.
- Nowo otwarte biuro na start otrzymuje od nas m.in. dostęp do zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Management), usprawniającego zarządzanie relacjami z klientami. Północ Nieruchomości zadba także o szkolenia, wszelkie materiały pomocnicze, wzory umów oraz ciągłą pomoc doradczą – wylicza Ewa Choroś. - To wsparcie jest udzielane na każdym etapie funkcjonowania placówki partnerskiej. Dzięki kompleksowemu przygotowaniu właściciela biura nieruchomości może on od pierwszego dnia skoncentrować się w 100 proc. na zarabianiu pieniędzy.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


