Nieruchomości z ludzką twarzą

Sieć Północ Nieruchomości zmienia warunki współpracy franczyzowej.
Spółka w ramach swoich dwóch franczyzowych marek - agencji Północ Nieruchomości oraz odpowiedzialnego za zarządzanie nieruchomościami Prospectora - zamknęła pierwszy kwartał ilością 20 punktów obsługi klienta. Zysk netto wypracowany w tym okresie sięgnął 0,2 mln zł.
- Stanowi to jeden z lepszych wyników kwartalnych spółki - mówi Witold Zamorski, odpowiedzialny za relacje inwestorskie w sieci. - W pierwszym kwartale 2010 r. sieć pośredniczyła przy transakcjach na rynku nieruchomości o wartości blisko 28,5 mln zł. To o blisko 80 proc. więcej niż w analogicznym kwartale 2009 roku. To dobry prognostyk dla rozwoju całego rynku nieruchomości.
Poprzez wprowadzenie nowych warunków współpracy z franczyzobiorcami zarząd spółki chce przekonać przyszłych przedsiębiorców do założenia własnej firmy w branży pośrednictwa w nieruchomościach. Jak mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Północ Nieruchomości, Ewa Choroś, ma to być odpowiedź sieci na obawy wielu przyszłych biznesmenów, którzy trwają w przeświadczeniu, że prowadzenie przedsiębiorstwa w tej branży sprawia wyjątkowe trudności.
- Chcemy wyjść takim osobom naprzeciw i pokazać, że praca w nieruchomościach może być pasjonująca - mówi Ewa Choroś. - Świat nieruchomości ma ogromny potencjał pozwala połączyć ciekawą pracę z ponadprzeciętnymi wynikami finansowymi. Nasza oferta kierowana jest do osób, które mając licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami chcą otworzyć własne biuro nieruchomości lub już prowadzą taką działalność, ale pragną zwiększyć swoje obroty i umocnić pozycję na lokalnym rynku.
Własne biuro mogą też otworzyć osoby nie posiadające wspomnianej licencji. Wystarczy, że zatrudnią osobę osobę, która takim dokumentem dysponuje. Nowe warunki współpracy nie przewidują opłaty za przystąpienie do sieci Północ Nieruchomości. Wprowadzają natomiast szereg bonusów, które mają partnerom ułatwić start własnego biura.
- Nowo otwarte biuro na start otrzymuje od nas m.in. dostęp do zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Management), usprawniającego zarządzanie relacjami z klientami. Północ Nieruchomości zadba także o szkolenia, wszelkie materiały pomocnicze, wzory umów oraz ciągłą pomoc doradczą – wylicza Ewa Choroś. - To wsparcie jest udzielane na każdym etapie funkcjonowania placówki partnerskiej. Dzięki kompleksowemu przygotowaniu właściciela biura nieruchomości może on od pierwszego dnia skoncentrować się w 100 proc. na zarabianiu pieniędzy.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej