Hurtimex przyspiesza budowę sieci

Odzieżowa spółka podpisała trzy umowy z franczyzobiorcami w Wielkopolsce.
Dzięki nowym umowom w nadchodzących miesiącach powstaną trzy kolejne sklepy marki Tup-Tup, oferujące odzież dziecięcą. W maju Hurtimex otworzył dwa punkty franczyzowe sieci – w Wolsztynie i Nowym Tomyślu. Rok 2010 właściciele sieci chcą zamknąć z 10 placówkami franczyzowymi.
- Nowi partnerzy to nasi klienci, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – mówi Jarosław Kopeć, wiceprezes Hurtimexu. - Znają nasz asortyment, więc współpraca franczyzowa stanowi dla nich atrakcyjne rozwiązanie.
Firma proponuje też partnerom formułę tzw. „cornera” franczyzowego, w ramach którego część powierzchni handlowej jest przeznaczona pod ekspozycję produktów Tup-Tup. To oferta skierowana zarówno do dużych sklepów, jak i tych dysponujących niewielką powierzchnią handlową, od 12 metrów kwadratowych.
- Warunki współpracy są indywidualnie przedstawiane kandydatom zainteresowanym współpracą – tłumaczy Jarosław Kopeć. - Nie ma jednolitych kryteriów, zasady partnerstwa negocjujemy w zależności od powierzchni handlowej i lokalizacji, jaką przedstawi potencjalny partner.
Od 2008 roku spółka Hurtimex notowana jest na alternatywnym rynku giełdowym New Connect. W swoim portfelu oprócz franczyzowej marki Tup-Tup posiada też brand Hoop, również oferujący modę dla starszych dzieci.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej