OTCF umacnia się po fuzji i planuje debiut giełdowy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przeprowadzone na początku kwietnia tego roku połączenie dwóch firm odzieżowych i przekształcenie ich w spółkę pod nazwą OTCF już przynosi efekty. Zjednoczone w ramach jednego podmiotu marki mają teraz wspólną księgowość, a jako duże przedsiębiorstwo zyskały atrakcyjną pozycję negocjacyjną w rozmowach z potencjalnymi kredytodawcami.

OTCF to spółka powstała w wyniku połączenia firm kontrolowanych przez jednego właściciela – Igora Klaję. Jak sam przyznał w wywiadzie dla magazynu Shopping Center Poland, fuzja to pierwszy krok na długiej drodze przekształceń jego biznesu.

- To jedna z największych fuzji na rynku modowo-sportowym w ostatnich latach, nie licząc przejęcia Artmana przez LPP. Zmiana ma doprowadzić do utworzenia przedsiębiorstwa będącego pod wieloma względami liderem w tej części Europy, jeśli chodzi o branżę outdoorowo-sportową - mówił Klaja. - Zależy nam na przygotowaniu OTCF do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych. Chcielibyśmy, aby debiut odbył się nie później niż w październiku przyszłego roku.

Kontrolowane przez spółkę OTCF sieć sklepów 4F rozwija się również w formule franczyzowej. Sklepy tej marki mają najczęściej powierzchnię od 100 do 250 m2. Koszty wykończenia i wyposażenia lokalu wahają się od 800 zł do 1,2 tys zł za m2. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,7 tys. zł. Placówki mieszczą się najczęściej w galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych większych miast.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €