Master w Coffee News

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Coffee News to cotygodniowa publikacja rozrywkowa, która jest dostarcza do kawiarni i restauracji. Jej celem jest przekazywanie wyłącznie pozytywnych informacji. Założeniem twórców jest bawienie czytelnika, przy jednoczesnym wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców, którym publikacja w wydawnictwie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w ich okolicy. Celem jest przekazanie właścicielom barów bezpłatnego pisma dla klientów, którzy lubią czytać w trakcie jedzenia. Na całym świecie w sieci działa już ponad 1 tys. franczyzobiorców.

- Nasza publikacja ma być przyjazna i pomocna ludziom na co dzień. Z założenia nie ma to być kolejna "wielka" gazeta, ale lokalne czasopismo do poczytania przy kawie - mówi Olga Siekierska z Coffee News Polska. - Chcemy dać czytelnikowi odrobinę rozrywki i uśmiechu, a jednocześnie być pomocnym przy wyborze firm świadczących usługi, których każdy na co dzień może potrzebować.

Obecnie centrala Coffee News na Polskę wydaje jedną edycję gazety w Łodzi. - Planujemy rozszerzyć ją do trzech edycji w naszym mieście - mówi Olga Siekierska.

Franczyzobiorcy wydają już Coffee News w Gdańsku i Wrocławiu. Od czerwca będzie działał także partner w Szczecinie. W niedługim czasie mają ruszyć kolejne edycje - w Warszawie, Poznaniu, Jeleniej Górze i Rzeszowie - najwcześniej pod koniec wakacji.

W Polsce Coffee News ma ukazywać się w miejscowościach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Do końca 2010 roku planowane jest uruchomienie około 15 licencjonowanych wydawnictw.

Oprócz kosztów początkowych franczyzobiorca musi liczyć się z poniesieniem wydatków na materiały marketingowe: stojaki i foldery reklamowe. W koszty działalności oprócz opłat bieżących i kosztów prowadzenia firmy trzeba wliczyć także wydatki związane z drukiem publikacji. Do końca bieżącego roku opłata wstępna wynosi 8 tys. zł. Opłaty bieżące są stałe na poziomie 200 zł tygodniowo.

Do wydawania Coffee News nie jest konieczne posiadanie lokalu. Przygotowywaniem publikacji można zajmować się z domowego biura. Spotkania najczęściej odbywają się u klientów.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €