Master w Coffee News

Firma Coffee News wydająca lokalne gazety reklamowe znalazła masterfranczyzobiorcę, który będzie rozwijał sieć franczyzową na terenie naszego kraju.
Coffee News to cotygodniowa publikacja rozrywkowa, która jest dostarcza do kawiarni i restauracji. Jej celem jest przekazywanie wyłącznie pozytywnych informacji. Założeniem twórców jest bawienie czytelnika, przy jednoczesnym wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców, którym publikacja w wydawnictwie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w ich okolicy. Celem jest przekazanie właścicielom barów bezpłatnego pisma dla klientów, którzy lubią czytać w trakcie jedzenia. Na całym świecie w sieci działa już ponad 1 tys. franczyzobiorców.
- Nasza publikacja ma być przyjazna i pomocna ludziom na co dzień. Z założenia nie ma to być kolejna "wielka" gazeta, ale lokalne czasopismo do poczytania przy kawie - mówi Olga Siekierska z Coffee News Polska. - Chcemy dać czytelnikowi odrobinę rozrywki i uśmiechu, a jednocześnie być pomocnym przy wyborze firm świadczących usługi, których każdy na co dzień może potrzebować.
Obecnie centrala Coffee News na Polskę wydaje jedną edycję gazety w Łodzi. - Planujemy rozszerzyć ją do trzech edycji w naszym mieście - mówi Olga Siekierska.
Franczyzobiorcy wydają już Coffee News w Gdańsku i Wrocławiu. Od czerwca będzie działał także partner w Szczecinie. W niedługim czasie mają ruszyć kolejne edycje - w Warszawie, Poznaniu, Jeleniej Górze i Rzeszowie - najwcześniej pod koniec wakacji.
W Polsce Coffee News ma ukazywać się w miejscowościach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Do końca 2010 roku planowane jest uruchomienie około 15 licencjonowanych wydawnictw.
Oprócz kosztów początkowych franczyzobiorca musi liczyć się z poniesieniem wydatków na materiały marketingowe: stojaki i foldery reklamowe. W koszty działalności oprócz opłat bieżących i kosztów prowadzenia firmy trzeba wliczyć także wydatki związane z drukiem publikacji. Do końca bieżącego roku opłata wstępna wynosi 8 tys. zł. Opłaty bieżące są stałe na poziomie 200 zł tygodniowo.
Do wydawania Coffee News nie jest konieczne posiadanie lokalu. Przygotowywaniem publikacji można zajmować się z domowego biura. Spotkania najczęściej odbywają się u klientów.
(agaka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...