Franczyza wzmacnia tożsamość marki

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Piwiarni Warki ma liczyć do końca roku już 100 lokali, a do końca 2012 roku - 150. Jaki jest cel budowania sieci piwiarni przez Grupę Żywiec?
Piwiarnie Warki to pierwsza w Polsce sieć lokali gastronomicznych dedykowanych jednej marce. Tego typu koncept sprawdził się w innych krajach europejskich, więc można było go śmiało przenieść na rynek polski. Bierzemy pod uwagę rozwój podobnej sieci piwiarni innych marek Żywca. Polacy przejmują zachodni model spędzania czasu poza domem, zwłaszcza jeśli zapewni im się odpowiednią jakościowo ofertę. Piwiarnie Warki taką ofertę mają, dlatego są doskonałym miejscem do wspólnego oglądania widowisk sportowych, jak i wieczornych spotkań przy piwie ze znajomymi – zarówno w gronie kobiet jak i mężczyzn.

Jakie są warunki współpracy w ramach sieci?
Poszukujemy partnerów z doświadczeniem w branży gastronomicznej, posiadających kapitał niezbędny do uruchomienia piwiarni, który wynosi 100-700 tys. zł. Koszt inwestycji początkowej zależy od lokalizacji oraz stopnia przygotowania lokalu i wynosi od 300 tys. zł do 1 mln zł. Grupa Żywiec pokrywa koszty aranżacji lokalu w wysokości nawet 300 tys. zł. Nie pobieramy opłaty z tytułu przystąpienia do sieci. Jeśli chodzi o lokalizacje, preferujemy miasta powyżej 20 tys. mieszkańców, a piwiarnia powinna znajdować się w bliskim sąsiedztwie podobnych lokali. Wysoki wkład finansowy franczyzodawcy wynika z tego, że inwestycja w Piwiarnie Warki jest inwestycją w wizerunek całej marki. W konsekwencji przekłada się to na wzrost sprzedaży piwa we wszystkich kanałach dystrybucji

rozmawiał (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €