Nowe oblicze Mix Electronics

Proces odświeżania wizerunku marki ma potrwać do końca sierpnia bieżącego roku.
W ciągu wakacji rebranding przejdzie 230 placówek działających dotychczas w sieci. Każdy sklep otrzyma nowe logo, do którego zostanie dostosowany jego wystrój. Nowy logotyp ma pomóc w zwiększeniu czytelności marki i unowocześnić jej wizerunek.
- Główną różnicą w stosunku do wcześniejszej wersji logotypu jest rezygnacja ze skrótów „RTV" i „AGD”, towarzyszących dotąd nazwie firmy. Ten zabieg pozwolił firmie pozbyć się ukrytej bariery, która niejako narzucała firmie zakres jej asortymentu, a rezygnacja z tych skrótów otwiera firmie drogę do olbrzymiej grupy, w której znajdują się produkty nowoczesnej elektroniki. Drugą poważną zmianą jest wyodrębnienie i podkreślenie graficzne pierwszego członu nazwy firmy, czyli Mix. W logotyp wpisany jest również adres strony internetowej firmy - mówi Krzysztof Sumara dyrektor handlowy i członek zarządu Mix Electronics, odpowiedzialny za komunikację marketingową.
Zmiany znaku graficznego i wyglądu placówek to dopiero początek. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w sieci mają być również wprowadzone zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi klienta. W nowych salonach będą działać Punkty Obsługi Klienta, gdzie kupujący, obok spraw związanych z bieżącymi zakupami, będą mogli zamówić towar, którego nie ma w danym salonie.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej