Żabka rozwija marki własne
Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej.
Pierwsze 70. produktów jest już dostępnych w sklepach sieci, do końca roku ma być ich 200.
Przedstawicieli sieci twierdzą, że towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 proc. tańsze od swoich markowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są między innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.
Penta Investments, właściciel sieci sklepów Żabka wykupiła 100 proc. udziałów firmy PR Market, która pod marką Koruna zarządza 45 supermarketami w Czechach. Wartość transakcji nie została upubliczniona.
- Prawie 2 lata temu rozpoczęliśmy rozwój sieci sklepów Żabka w Czechach. Obecnie działa tam 100 placówek. Naszą ambicją jest doprowadzenie do konsolidacji niezależnego rynku detalicznego w Polsce i Czechach. Zakup Koruny to pierwsza transakcja, ale przygotowujemy kolejne - mówi Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.
Sklepy Żabka są prowadzone przez ajentów na zasadach własnej działalności gospodarczej na podstawie umowy współpracy. Na mocy umowy ajenci otrzymują w podnajem przygotowany do otwarcia, zatowarowany sklep o powierzchni około 70 m2. Towar podlega kredytowi kupieckiemu, czyli trzeba za niego zapłacić dopiero po sprzedaży klientowi. Ajentem Żabki może zostać każda osoba, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń.
Spółka Żabka jest właścicielem prawie 2200 sklepów w całej Polsce.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


