RE/MAX chce budować markę w Polsce
Międzynarodowa sieć biur nieruchomości planuje w nadchodzącej dekadzie otworzyć nad Wisłą ponad 600 punktów.
Zdaniem Franka Polzlera, założyciela i szefa europejskiej części RE/MAX, tak szybki rozwój sieci jest możliwy, chociaż jak dotąd firma pozyskała w Polsce dopiero 10 franczyzobiorców. Kluczem do zainteresowania nowych partnerów ma być sprawdzony model współpracy, a także rozpoznawalność marki za granicą.
- Liczę, że w Polsce znajdziemy wielu partnerów, którzy będą chcieli otworzyć własny biznes w branży nieruchomości pod marką, którą widzieli na Zachodzie - mówi Frank Polzler. - Wtedy na pewno zaufają RE/MAX, bo znają ten brand ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, czy krajów Europy Zachodniej.
Polzler, który na początku czerwca pojawił się w Polsce z kilkudniową wizytą służbową, jest zdania, że rynek pośrednictwa nieruchomościach wymaga gruntownych przemian.
- Przede wszystkim musi się zmienić opinia o agentach nieruchomości, jako o namolnych sprzedawcach – mówi Polzler. - Do tego potrzeba jednak intensywnego kształcenia pośredników. RE/MAX szkoli swoich współpracowników w taki sposób, aby potrafili klientowi pomóc. Agent nie może myśleć w kategoriach „sprzedaży na siłę”, musi starać się usatysfakcjonować klienta, aby ten powracał do niego przy okazji kolejnych transakcji.
Mający 50-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości przedsiębiorca jest przekonany, że podobnie jak w krajach anglosaskich, w Polsce nadejdzie czas, kiedy będziemy wymieniać nazwisko swojego agenta nieruchomości tak samo, jak dziś mówimy o swoim lekarzu, czy prawniku. Przewiduje też, że rynek nieruchomości najgorsze ma już za sobą.
- Sytuacja wraca powoli do normy: ceny się stabilizują, a banki wracają do racjonalnej polityki kredytowej - mówi Polzler. - Jestem zdania, że nie ma lepszej inwestycji niż nieruchomości. Ich wartość w długim horyzoncie czasowym zawsze wzrasta, nawet jeśli zdarzają się chwilowe dołki, jak w czasie ostatniego kryzysu.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


