Polska Organizacja Franczyzodawców przyjęta do European Franchise Federation!
Firmy zrzeszone w POF otrzymały dodatkowy argument potwierdzający ich wiarygodność.
15 czerwca zarząd POF spotkał się z wszystkimi członkami organizacji oraz ich biorcami. Cały rynek z dużą radością przyjął informację o przystąpieniu POF do Europejskiej Federacji Franczyzy. Jest to sukces wszystkich członków organizacji oraz osobisty prezes zarządu Moniki Dąbrowskiej. Carol Chopra, dyrektor zarządzająca EFF gratulując POFowi wejścia do Europy życzyła polskiemu rynkowi stabilnego wzrostu, a franczyzodawcom i franczyzobiorcom – zysków z przejrzystych umów zgodnych z Europejskim Kodeksem Etyki Franczyzowej.
- Europejska Federacja Franchisingu jest organizacją non-profit skupiającą europejskie stowarzyszenia franczyzowe. Jest jedynym oficjalnym ciałem reprezentującym franczyzę na forum ogólnoeuropejskim. Członkami EFF mogą być narodowe stowarzyszenia franchisingu najbardziej reprezentatywne dla danego kraju – tylko jedna organizacja z danego kraju może przystąpić do Federacji – powiedziała portalowi Franchising.pl Monika Dąbrowska, prezes POF.
EFF istnieje od 1972 roku. Jej celem jest promowanie i ochrona tego modelu prowadzenia interesów poprzez określanie i dzielenie wspólnej polityki, najlepszych praktyk oraz krzewienie wartości określonych w Europejskim Kodeksie Etyki Franczyzy. EFF jest organizacją całkowicie niezależną od instytucji Unii Europejskiej. Jednym z głównych jej zadań jest monitorowanie propozycji aktów prawnych inicjowanych przez Komisję Europejską mogących mieć wpływ na rynek franczyzy w Europie. EFF jest także aktywnym graczem na forum światowym.
Do Europejskiej Federacji Franchisingu należą: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Portugalia, Słowenia, Szwecja, Szwajcaria, Turcja i od 16 czerwca 2010 roku także Polska.
(aslod)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych...
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...