Hilton podbija Polskę

W Gdańsku franczyzowy hotel już działa, dwa kolejne powstaną w Łodzi i Warszawie.
Od tygodnia w Gdańsku skorzystać można z usług pięciogwiazdkowego hotelu Hilton. To drugi obiekt tej marki w Polsce, a zarazem pierwszy działający w formule franczyzowej w tej części Europy. Goście hotelu mają do dyspozycji 150 apartamentów, centrum konferencyjne o powierzchni 600 metrów kwadratowych i podobnej wielkości powierzchnię rekreacyjną.
Grupa Hilton Worldwide podpisała też umowy z franczyzobiorcami, którzy wybudują hotele w Warszawie i Łodzi. W obu przypadkach chodzi o nieznaną dotąd w Polsce markę Doubletree by Hilton. Stołeczny hotel zarządzany będzie przez polską firmę Polaris Hospitality Enterprises i zostanie otwarty w drugim kwartale 2012 roku. Operatorem łódzkiego Hiltona będzie Film Hotel, spółka zależna działającej na rynku mediów firmy TOYA.
- Polska stanowi istotny element w naszej strategii wprowadzania marki na rynki całego świata – powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju sieci Hilton w Europie i Afryce. - Cieszymy się, że możemy rozpocząć wprowadzanie do Polski brandu Doubletree od tak dobrych lokalizacji, jak Warszawa i Łódź.
Hotele Doubletree zostały jak dotąd otwarte w 12 strategicznych lokalizacjach w Europie.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej