City Hell dla dzieci

Outlet Polska, dystrybutor markowej odzieży outletowej w Polsce, rozpoczął rozwój pierwszej na rynku sieci sklepów z końcówkami kolekcji dla dzieci.
Placówki będą działały na zasadzie franczyzy pod logo City Hell Baby. Spółka Outlet Polsa weszła w sprofilowany rynek outletowy, który dopiero stawia pierwsze kroki w kraju. Nowy projekt powstał na bazie rozwoju City Hell, sieci outletów z ofertą standardową.
Pierwszy sklep City Hell Baby zostanie uruchomiony wraz z końcem sierpnia 2010 r. w Opolu. Strategia rozwoju sieci, podobnie jak City Hell, opiera się na franczyzie. Koszt inwestycji w sklep City Hell Baby wynosi ok. 30-40 tys. zł. Placówki będą otwierane na terenie całej Polski. Docelowo sieć ma liczyć ok. 50 sklepów City Hell Baby.
– Rynek outletowy w Polsce nabiera tempa. Jeszcze do niedawna branża składała się wyłącznie z centrów handlowych, gdzie głównie działały sklepy firmowe. Obecnie coraz większy udział w branży mają mniejsze sklepy z ofertą multibrandową. Przeważnie jednak, są one nastawione na klienta dorosłego i młodzież – mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.
Outlet Polska wchodzi w niszę
Spółka Outlet Polska postanowiła poszerzyć spektrum odbiorców oferty outletowej. City Hell Baby koncentruje się na dzieciach w wieku od 0 do 14 lat. W placówkach dostępne będą końcówki kolekcji takich Marek jak Mexx Baby, Levis, Noa Noa Kids i Fransa Kids. Ich ceny będą do 70 proc. niższe niż w salonach firmowych.
– Rynek outletowy w Polsce jest dość jednorodny. W branży odzieżowej istnieje wiele nisz, które zamierzamy zająć. Jedną z nich jest sektor sprzedaży ubrań dziecięcych – mówi Adam Bilik.
Decyzja o realizacji projektu budowy sieci City Hell Baby wynika z potrzeby rynku. Jak twierdzi Adam Bilik, wydatki na dzieci stanowią istotną część każdego domowego budżetu. Dotyczy to szczególnie ubrań, z których mali klienci szybko wyrastają. Outlety pozwalają nie tylko kupować więcej i częściej, ale również udostępniają wysokiej jakości obrandowany produkt.
– Planujemy sukcesywnie zwiększać wachlarz marek oferowanych w sklepach City Hell Baby. Rozbudowa sieci placówek będzie szła w parze z rozwojem wewnętrznym placówek – mówi Adam Bilik.
Hurtownik i detalista
Outlet Polska prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż markowej odzieży outletowej. Jako hurtownik zaopatruje w towar zarówno sklepy typu faktory outlet, jak i tradycyjne, eleganckie sklepy w galeriach handlowych. Zasięg działania spółki obejmuje ok. 1,2 tys. sklepów w Polsce. Działalność firmy obejmuje również takie kraje jak Czechy, Rumunię i Węgry. Obecnie Outlet Polska posiada na terenie kraju 6 hurtowych placówek działających na zasadzie licencji. Inwestycja w biznes wynosi ok. 200 tys. zł.
Od 2009 roku Outlet Polska prowadzi również rozwój sieci salonów City Hell. Asortyment sklepów obejmuje multibrandową odzież pochodzącą z nadwyżek produkcyjnych międzynarodowych koncernów. Wśród oferowanych marek są m.in. Mexx, Sisley, Next, Vero Moda, Puma, Lee, Wrangler, 2-Biz, Vila, In Town, b-young, ICHI, Massimo Dutti, Zara, Stradivarius, Noa Noa i Blend. Aktualnie funkcjonuje 10 salonów City Hell. Koszt inwestycji w sklep City Hell wynosi ok. 100 tys. zł.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej