Parkiety na licencji

Magnum Parket podpisał pierwsze trzy umowy franczyzowe.
Franczyzodawca poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić sklepy Magnum Parket w miejscowościach zamieszkanych przez ponad 50 tys. mieszkańców.
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia sklepu Magnum Parket nie przekracza 70 tys. zł - szacują przedstawiciele sieci. Remont sklepu o powierzchni 70-120 m2, powinien według nich zamknąć się w kwocie 60 tys. zł.
– Inwestycja w nasz sklep zwraca się po 12 miesiącach od otwarcia – mówi Marcin Michalski, menedżer ds. rozwoju sieci sprzedaży Magnum Parket.
Centrala pomaga w wyborze lokalizacji, przy zaprojektowaniu i wyposażeniu lokalu, zapewnia szkolenia i wsparcie marketingowe i reklamowe.
Atutem kandydata na franczyzobiorcę sieci będzie doświadczenie przy sprzedaży podłóg lub artykułów wyposażenia wnętrz. Obecnie Magnum Parket ma trzy sklepu własne w Krakowie, Bielsko-Białej i Lublinie. Wkrótce nastąpi otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych w Poznaniu, Gdańsku i Chojnicach.
Magnum Parket działa od 1995 roku, jest producentem podłóg drewnianych, desek tarasowych i mozaiek. Fabryka firmy mieści się w Czechach. Do Polski Magnum Parket zawitał w 2002 roku.
– Roczny obrót firmy wynosi 20 mln euro. Nasze podłogi sprzedawane są w krajach Unii Europejskiej, w Rosji, na Ukrainie i w Kazachstanie. Obecnie przygotowujemy się do otwarcia placówki w RPA. Produkujemy ponad 1 mln metrów kwadratowych parkietów rocznie. Rozpoczęliśmy też budowę nowej fabryki w Rosji – mówi Marcin Michalski.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej