Biznes na raty

Komfort umożliwia franczyzobiorcom rozłożenie kosztów uruchomienia sklepu na raty.
Potencjalny franczyzobiorca sieci Komfort, specjalizującej się m.in. w sprzedaży paneli, podłóg drewnianych, wykładzin i dywanów, drzwi, zasłon i firan powinien dysponować lokalem o powierzchni od 400 do 600 m2 w miejscowości zamieszkanej przez 25-80 tys. mieszkańców. Na inwestycję początkową powinien mieć przeznaczone 120 tys. zł – tyle potrzeba, aby wyposażyć sklep sieci. Franczyzodawca twierdzi, że kwota ta może być rozłożona na raty, a biorca licencji musi pokryć jedynie koszty remontu i adaptacji lokalu, w którym będzie mieścił się jego sklep. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł i według centrali firmy w całości jest przeznaczana na pokrycie kosztów przygotowania umowy i promocji otwarcia sklepu franczyzobiorcy.
– Doświadczenie w handlu jest dużym atutem u kandydata na franczyzobiorcę, podobnie jak znajomość branży. Nie jest to jednak warunek konieczny, aby zostać naszym partnerem – mówi Anna Klinowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Komfort.
Kandydat na franczyzobiorcę Komfortu jeszcze przed podpisaniem umowy jest kierowany przez centralę do najbliższego sklepu franczyzowego. Następnie umawiany jest z Radą Franczyzobiorców Komfortu (rada jest wybierana przez biorców sieci i jest gremium opiniotwórczym dla zarządu sklepów). Po spotkaniu z kandydatem rada przedstawia zarządowi swoją rekomendację odnośnie potencjalnego franczyzobiorcy.
Przedstawiciele sieci twierdzą, że zwrotu z inwestycji należy się spodziewać po upływie 6-18 miesięcy od otwarcia sklepu. Aktualnie sieć szuka franczyzobiorców m.in. w Kędzierzynie Koźle, Nysie, Starachowicach, Pruszkowie, Piasecznie, Śremie i Mińsku Mazowieckim. Obecnie w sieci działa 146 sklepów, z czego 24 należą do franczyzobiorców.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej