Cel - ujednolicenie sieci

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie placówki partnerskie oferują większość usług dostępnych we własnych oddziałach bankowych BZ WBK dla klientów indywidualnych. Od początku 2010 roku Bank Zachodni WBK wdrożył do placówek licencyjnych sześć nowych produktów bankowych. Wśród nich jest m.in. sprzedaż kont oszczędnościowych, lokat bankowych, limit w koncie osobistym, usługi bankowości elektronicznej oraz sprzedaż produktów leasingowych. Do końca października zostaną dołączone kolejne nowe produkty – karta kredytowa Payback oraz usługi dla firm – rachunki, lokaty, karty debetowe oraz usługi BZWBK24.

– Wewnętrzny rozwój placówek BZ WBK Partner ma na celu zmaksymalizowanie ich potencjału dochodowego. Rok 2009 był okresem debiutu konceptu partnerskiego BZ WBK Partner i wdrażania go w rynek. Kryzys gospodarczy zweryfikował jakość działania sieci licencyjnej i pokazał, że rozwój oferty produktowej jest dobrą drogą. W tym roku stawiamy na wewnętrzny rozwój placówek partnerskich – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK. Jak twierdzi, klient BZ WBK nie powinien zauważać różnic w zasobach usług placówek partnerskich i własnych oddziałów bankowych. Sieć BZ WBK ma być zintegrowana i stanowić jedną całość.

Efekty rozwoju zaplecza ofertowego placówek partnerskich widać po wynikach sprzedaży poszczególnych usług – zwłaszcza kont osobistych wdrożonych do sprzedaży we wrześniu 2009 roku. Porównując liczbę kont sprzedanych w styczniu i maju br., można zauważyć ponad czterokrotny wzrost wolumenu sprzedaży. Dodatkowo sukcesywnie bank wdraża dodatkowe produkty, aktualnie leasing i limit kredytowy, a już wkrótce usługi dla firm, które będą kolejnym źródłem dochodów dla partnerów BZ WBK.

(mk)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €