Testują nowy koncept

Sieć franczyzowa Chata Polska testuje w wybranych placówkach nowy format sklepów.
Do końca 2010 roku w nowej formule ma funkcjonować ok. 30 placówek. Projekt ten, jak przekonują przedstawiciele sieci, jest przełomowy w trzynastoletniej historii sieci i kluczowy dla jej rozwoju oraz budowy nowoczesnego wizerunku marki, dlatego nosi nazwę Nowa Chata Polska. Testowany koncept detaliczny powstał we współpracy specjalistów Chaty Polskiej z biurem projektowym, realizującym projekty shop konceptów w całej Europie.
- Otwarcie pierwszego sklepu wg nowej koncepcji we wrześniu 2009 r. zakończyło wieloetapowy proces prac studyjnych oraz wdrożeniowych - mówi Beata Orcholska, dyrektor generalny Chaty Polskiej. - Założeniem Nowej Chaty Polskiej jest nadanie marce świeżości oraz bardziej współczesnego charakteru przy zachowaniu dotychczasowych atutów marki, stąd połączenie nowoczesności z tradycją Chaty Polskiej.
Idea ta została przełożona na wszystkie aspekty działalności sklepu. Efektem wdrożenia konceptu ma być min. nowa, bardziej ergonomiczna aranżacja sali sprzedaży, nowoczesne, ale nawiązujące do motywów staropolskich, wyposażenie placówki, nowy system identyfikacji wizualnej w tym nawiązujące do pierwotnego logo Chaty Polskiej, optymalizacja asortymentu oraz nowe standardy jakości obsługi klienta.
Celem biznesowym konceptu jest budowa lojalności oraz pozyskanie nowych klientów a także optymalne wykorzystanie powierzchni sprzedaży, co ma bezpośrednio wpłynąć na obrót punktów handlowych w przełożeniu na metr kwadratowy placówki. Obecnie w nowym koncepcie funkcjonuje 7 sklepów zlokalizowanych w Poznaniu i okolicach. Według informacji uzyskanych od centrali, każdy z nich zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
- Nasz nowy koncept został przebadany w sklepie testowym w Poznaniu pod koniec 2009 r. przez firmę Pentor – mówi Beata Orcholska. – Jesteśmy przekonani, że odświeżony charakter sklepów zagwarantuje konkurencyjność na rynku oraz atrakcyjność dla konsumenta w perspektywie kilkunastu lat.
Przedstawiciele Chaty Polskiej podkreślają, że wdrożenie nowego konceptu nie jest jednorazowym wydarzeniem dotyczącym nowej aranżacji wnętrz czy nowych standardów ekspozycji produktu i obsługi klienta. Wg nich to przede wszystkim jasno określony kierunek rozwoju sieci oraz zbiór procedur, które w zależności od potrzeb rynku i oczekiwań konsumentów będą z czasem implementowane, gwarantując wyróżnienie w ofercie rynkowej.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej