Pierwsze FitCurves pojawią się w Polsce do października
Międzynarodowa sieć siłowni dla pań do końca roku zawita do Poznania i Rzeszowa.
Jak mówią menedżerowie sieci odpowiedzialni za jej rozwój w Europie Środkowej, firmie udało się w Polsce podpisać dwie pierwsze umowy. Partnerzy z Rzeszowa i Poznania już rozpoczęli szkolenia w Wielkiej Brytanii.
Prowadzone są też intensywne rozmowy z kandydatami do otwarcia siłowni w Warszawie i Lublinie. Raul Nelson, zarządzający FitCurves w Bułgarii, Rumunii, Czechach i Polsce, przyznaje, że zainteresowanie amerykańskim konceptem franczyzowym jest nad Wisłą duże.
- Od ogłoszenia planów wejścia do Polski otrzymaliśmy już 40 zgłoszeń z dużych miast. Mam nadzieję, że latem podpiszemy kolejne umowy – mówi Nelson.
Przez rok FitCurves chce otworzyć w Polsce pięć siłowni. Za trzy lata placówek ma być 20, a za pięć – 40. Na całym świecie z usług FitCurves korzysta już 4 mln klientek w 10 tys. placówek. Siłownie tej marki zapraszają w swoje progi jedynie kobiety, wychodząc z założenia, że spora grupa żeńskiej populacji rezygnuje z wyprawy na siłownię, bo nie chce ćwiczyć w towarzystwie „napakowanych” macho.
Polska to kolejny punkt rozwoju amerykańskiej sieci na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. FitCurves od 2006 r. jest obecny na Węgrzech i Słowacji, a od 2008 r. na Ukrainie. Od roku sieć rozwija się także w Rumunii i Gruzji. Wraz z Polską rozpoczęła się też jej ekspansja w Czechach.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


