Dlaczego postanowili Państwo rozwijać swoją firmę poprzez franchising?
- Prowadzenie każdego biznesu wymaga olbrzymiego zaangażowania, zarówno ze strony właścicieli, jak i pozostałych pracowników. Z doświadczenia wiemy, że to właściciel, a nie wynajęty menadżer, bardziej dba o powodzenie całego przedsięwzięcia i przykłada większą wagę do jego rozwoju. Dlatego też skupiamy się na pozyskaniu partnerów, którzy poprowadzą stoiska Parfum Bar z zaangażowaniem, rozwijając tym samym swój biznes. Ten model rozwoju sieci Parfum Bar pozwala nam skupić się na ciągłym udoskonalaniu naszego konceptu i wprowadzaniu nowych rozwiązań. Jednym z nich jest Creme Bar, oferujący kremy indywidualnie przygotowane po uprzednim profesjonalnym badaniu cery klienta, który już niedługo pojawi się na rynku. Opracowujemy również nowe testy doboru zapachu, aby stale pozytywnie zaskakiwać naszych klientów czymś nowym, co ma zachęcić ich do systematycznego odwiedzania naszych stoisk.
Kto najczęściej decyduje się na przystąpienie do sieci? Osoby, które długo prowadzą swój biznes, czy raczej początkujący?
- Mamy tutaj swego rodzaju równowagę. Większe zainteresowanie Parfum Barem jest wśród początkujących przedsiębiorców, którzy poszukują pomysłu na własną działalność. Jednak ostatecznie do sieci częściej przystępują osoby z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu. Dysponują odpowiednimi środkami i wiedzą, które pozwalają im szybciej i łatwiej rozpocząć nową lub dodatkową działalność.
rozmawiała (mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/5414/biznesowa-rownowaga/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83563 [country_item] => pl [description] => Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się wdrażaniem konceptu Parfum Bar. [path] => 6d2/145/pyt-tyg-mieszkalski-parfum-bar.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 397 [itemserver_id] => 13006 ) ) [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83562 [country_item] => pl [description] => Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się wdrażaniem konceptu Parfum Bar. [path] => 710/4cd/pyt-tyg-mieszkalski-parfum-bars.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 132 [itemserver_id] => 13005 ) ) ) [og_image] => 6d2/145/pyt-tyg-mieszkalski-parfum-bar.jpg [article_date_formated] => 05.07.2010 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83563 [country_item] => pl [description] => Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się wdrażaniem konceptu Parfum Bar. [path] => 6d2/145/pyt-tyg-mieszkalski-parfum-bar.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 397 [itemserver_id] => 13006 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83563 [country_item] => pl [description] => Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się wdrażaniem konceptu Parfum Bar. [path] => 6d2/145/pyt-tyg-mieszkalski-parfum-bar.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 397 [itemserver_id] => 13006 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Biznesowa równowaga

O zainteresowaniu konceptem Parfum Bar i profilu potencjalnych franczyzobiorców opowiada Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics.
Dlaczego postanowili Państwo rozwijać swoją firmę poprzez franchising?
- Prowadzenie każdego biznesu wymaga olbrzymiego zaangażowania, zarówno ze strony właścicieli, jak i pozostałych pracowników. Z doświadczenia wiemy, że to właściciel, a nie wynajęty menadżer, bardziej dba o powodzenie całego przedsięwzięcia i przykłada większą wagę do jego rozwoju. Dlatego też skupiamy się na pozyskaniu partnerów, którzy poprowadzą stoiska Parfum Bar z zaangażowaniem, rozwijając tym samym swój biznes. Ten model rozwoju sieci Parfum Bar pozwala nam skupić się na ciągłym udoskonalaniu naszego konceptu i wprowadzaniu nowych rozwiązań. Jednym z nich jest Creme Bar, oferujący kremy indywidualnie przygotowane po uprzednim profesjonalnym badaniu cery klienta, który już niedługo pojawi się na rynku. Opracowujemy również nowe testy doboru zapachu, aby stale pozytywnie zaskakiwać naszych klientów czymś nowym, co ma zachęcić ich do systematycznego odwiedzania naszych stoisk.
Kto najczęściej decyduje się na przystąpienie do sieci? Osoby, które długo prowadzą swój biznes, czy raczej początkujący?
- Mamy tutaj swego rodzaju równowagę. Większe zainteresowanie Parfum Barem jest wśród początkujących przedsiębiorców, którzy poszukują pomysłu na własną działalność. Jednak ostatecznie do sieci częściej przystępują osoby z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu. Dysponują odpowiednimi środkami i wiedzą, które pozwalają im szybciej i łatwiej rozpocząć nową lub dodatkową działalność.
rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej