Da Grasso przebija dwie setki

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Najnowsze pizzerie otwarto w Gdyni, Końskich i w Ząbkach. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy sieć ma rozszerzyć się o kolejne 7 lokali, m.in. w: Zakopanem, Jarosławiu, Leżajsku, Częstochowie, Piotrkowie Trybunalskim i Raciborzu.

- Szybki rozwój sieci Da Grasso to dowód na to, że dobrze znamy naszych klientów. Nowe lokale oferują bardziej nowoczesny i wysmakowany wystrój wnętrz. Jesteśmy dumni z obecności w prawie 140 polskich miastach – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Pierwsza firmowa pizzeria powstała w Łodzi pod koniec lat 90. Zieleń kontrastująca z ognistą czerwienią, to początek marki Da Grasso, która w kolejnych latach zaistniała już jako sieć franczyzowa, skupiająca pizzerie i restauracje na terenie całego kraju. Obecnie Da Grasso to 10 restauracji, 167 pizzerii, 21 pizzerii premium oraz 2 pizzerie Da Grasso Express. Na początku tego roku miała zostać przejęta przez gastronomiczną spółkę Sfinks, jednak termin akwizycji został przesunięty na koniec lipca.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej to dobry okres dla gastronomii. Z badań firmy ABC Rynek i Opinia wynika, że podczas mistrzostw Europy w 2004 roku tylko co dwudziesty kibic oglądał mecze poza domem. Tegoroczny Mundial wyciągnął do restauracji i pubów już co 11 fana futbolu. Zespół badawczy firmy ABC Rynek i Opinia wskazuje na wzrostowy trend, który może dodatkowo pozwolić zarobić restauratorom przy okazji EURO 2012. W turnieju na pewno zagra polska reprezentacja, a to spotęguje emocje.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €