Nauczą dzieci w największych miastach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec ubiegłego Mortimer English Club, specjalizujący się w kursach języka angielskiego dla dzieci, pozyskał masterfranczyzobiorcę na terytorium Polski. Jak dotąd powstał punkt partnerski w Otwocku, a kolejny franczyzobiorca już niebawem otworzy szkołę językową na warszawskim Mokotowie. Zajęcia odbywają się także w polskiej centrali sieci w Warszawie. Mortimer chce otwierać placówki w całej Polsce.

Jak twierdzi Anna Bratowska, której niemiecka firma powierzyła misję budowy sieci szkół językowych nad Wisłą, polscy konsumenci stanowią wyjątkowo atrakcyjny rynek dla światowych graczy z branży edukacyjnej.

- Polacy są tradycyjnie przywiązani do idei kształcenia – tłumaczy Bratowska. - W krajach Europy Zachodniej, np. w Wielkiej Brytanii, edukacja nie ma tak dużego znaczenia socjologicznego. Polscy studenci mają uznane w świecie osiągnięcia w zakresie nauk ścisłych, a to w dużej mierze rezultat właśnie dobrych podstaw edukacyjnych budowanych w młodym wieku.

Zagraniczna marka to szczególnie cenny atut również dlatego, że Polacy to wyjątkowo świadomi konsumenci i dwa razy sprawdzają, zanim wyjmą pieniądze z portfela.

- Tak jest zarówno w przypadku plazmowego telewizora, jak i wyboru szkoły dla dziecka – mówi Bratowska. - Zagraniczna marka, jak Mortimer English Club, ale ze swoistą domieszką „Made in Poland” jest dla nich świetnym rozwiązaniem. Taka szkoła jest z jednej strony prowadzona przez polskich przedsiębiorców, a z drugiej ma międzynarodową renomę i system sprawdzony na całym świecie.

Koncepcja nauki angielskiego dla dzieci wykorzystywana w Mortimer English Club została sformułowana w 1995 roku przez Karolę Scheer, założycielkę firmy. Pomysł polega na tym, aby bezstresowo uczyć się języków. Według przedstawicieli firmy nauka nie powinna być zmaganiem, ale świetną zabawą. W Mortimer English Club dzieci uczą się języka poprzez gry i śpiew w języku angielskim. Wedle założenia konceptu, w podobny sposób angielskiego mogą nauczyć się także dorośli. Zajęcia prowadzone są dla różnych grup wiekowych - od dwulatków aż po seniorów z indywidualnym tokiem nauczania. Na całym świecie działa już 288 placówek sieci.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €