Coś dla duszy i dla ciała
Sieć odzieżowa Funk N Soul otwiera kolejne sklepy.
- Od początku roku sklepy Funk N Soul powstały w Radomiu, Płocku i Nowym Sączu. W tym miesiącu otwieramy nowe salony w pięciu kolejnych miastach. Nasze ubrania będzie można kupić między innymi w Giżycku, Pile i Chełmie - wymienia Marek Szostak. - Nieustannie pracujemy też nad umacnianiem pozycji marki Funk N Soul na naszym rynku. W ciągu kilku najbliższych lat chcemy powiększyć sieć naszych salonów w Polsce i umocnić naszą pozycję w krajach Europy Środkowo - Wschodniej.
Dzisiaj firma posiada w całej Polsce ponad 110 salonów, w których sprzedawane są wyłącznie produkty z logo Funk N Soul. Produkty tej marki dostępne są również poza granicami kraju. Premiere posiada kilkadziesiąt punktów na terenie Ukrainy, Rosji, Czech i Słowacji. W 2009 roku sieć powiększyła się o 40 sklepów, bieżący rok zapowiada się równie intensywnie.
Właścicielem marki Funk N Soul jest działająca od 1992 roku firma Premiere, zaś sama marka swój debiut na rynku miała w 2006 roku.
- Funk N Soul to miejska marka odzieżowa nacechowana innowacyjnością kreacji, odwagą stylizacji a także wysoką jakością. Nasi projektanci tworzą ubrania w wyrazistym i oryginalnym stylu a ich inspiracją są ulice największych miast całego świata - mówi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Funk N Soul.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej