15. urodziny Glazury Królewskiej

Sieć świętuje kolejną rocznicę powstania i otwiera nowe placówki.
Nowe salony Glazury Królewskiej otwarte zostały w Rybniku, Ostrołęce i Krakowie. W 2010 roku sieć ma powiększyć się o kilkanaście salonów łazienek.
Z okazji 15-lecia sieci został zorganizowany urodzinowy piknik dla pracowników i zaproszonych gości. Jubileuszowy rok firma uczciła też otwarciem kanału firmowego na platformie YouTube. Glazura Królewska organizuje także konkurs, którego uczestnicy mają za zadanie opisanie własnego pomysłu na aranżację wnętrza łazienki. Nagrodą jest profesjonalny projekt wnętrza łazienkowego i jego realizacja przy użyciu płytek oferowanych w Salonach Łazienek Glazura Królewska.
Przewidywana kwota inwestycji we własny biznes pod marką Salony Łazienek Glazura Królewska to ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł stanowi opłata franczyzowa. Niezbędne jest także dysponowanie własnym lub dzierżawionym lokalem. Partnerzy sieci mogą liczyć m.in. na korzystne warunki zakupowe w ramach grupy franczyzowej, cykliczny system promocji i wizualizację zewnętrzną oraz wewnętrzną w ramach pakietu startowego. Franczyzodawca zapewnia też wyłączność terytorialną.
Glazura Królewska jest jednym z największych dystrybutorów płytki ceramicznej i materiałów budowlanych w południowo-wschodniej Polsce. Działa od 1995 roku, dostarczając materiały budowlane dla hoteli, centrów handlowych i szkół. Od wielu lat współpracuje z takimi producentami, jak Opoczno, Paradyż, Tubądzin, Cersanit, Polcolorit czy Nowa Gala.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej