Biznes na południu i zachodzie Polski
Glazura Królewska chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach powyżej 50 tys. osób.
– Asortyment Glazury Królewskiej to w 80 proc. produkty wyprodukowane w Polsce. Centra logistyczne sieci znajdują się w Lublinie i Dąbrowie Górniczej. Firma zajmuje się sprzedażą płytek ceramicznych, chemii budowlanej, mebli i akcesoriów łazienkowych (umywalki, wanny, kabiny prysznicowe) oraz projektowaniem łazienek – mówi Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju i sprzedaży sieci Glazura Królewska.
W ramach pakietu franczyzowego Glazura Królewska oferuje działania reklamowe, system szkoleń, wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną placówki. Wkład finansowy związany z przystąpieniem do sieci wynosi 150 tys. zł (w tym opłata franczyzowa – 15 tys. zł). Opłata bieżąca to 1 proc. od obrotu. Przedsiębiorca, który chce przyłączyć się do sieci, powinien również mieć lokal o powierzchni mniej więcej 350 m2, z którego będzie można wyodrębnić magazyn podręczny o powierzchni 50 m2. Franczyzodawca wymaga, aby franczyzobiorca oprócz 150 tys. zł na inwestycję miał dodatkowe co najmniej 50 tys. zł na utrzymanie sklepu aż do momentu osiągnięcia rentowności, co według przedstawicieli sieci powinno nastąpić po upływie mniej więcej 6 miesięcy od jego otwarcia, a zwrot z inwestycji po 1,5 roku. Sklepy powinny być lokalizowane w okolicach innych salonów z artykułami wyposażenia wnętrz, w szczególności podłóg, drzwi, okien.
W sieci działa obecnie 21 sklepów franczyzowych i 4 własne, do końca roku ma zostać otwartych kolejnych 10. Nowe sklepy mają powstać w miastach liczących więcej niż 50 tys. mieszkańców leżących w południowej i zachodniej Polsce. Glazura Królewska nawiązała współpracę z firmą Black Red White, producentem i dystrybutorem mebli mieszkaniowych, której meble są dostępne w sklepach Glazury Królewskiej.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

