Biznes na południu i zachodzie Polski
Glazura Królewska chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach powyżej 50 tys. osób.
– Asortyment Glazury Królewskiej to w 80 proc. produkty wyprodukowane w Polsce. Centra logistyczne sieci znajdują się w Lublinie i Dąbrowie Górniczej. Firma zajmuje się sprzedażą płytek ceramicznych, chemii budowlanej, mebli i akcesoriów łazienkowych (umywalki, wanny, kabiny prysznicowe) oraz projektowaniem łazienek – mówi Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju i sprzedaży sieci Glazura Królewska.
W ramach pakietu franczyzowego Glazura Królewska oferuje działania reklamowe, system szkoleń, wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną placówki. Wkład finansowy związany z przystąpieniem do sieci wynosi 150 tys. zł (w tym opłata franczyzowa – 15 tys. zł). Opłata bieżąca to 1 proc. od obrotu. Przedsiębiorca, który chce przyłączyć się do sieci, powinien również mieć lokal o powierzchni mniej więcej 350 m2, z którego będzie można wyodrębnić magazyn podręczny o powierzchni 50 m2. Franczyzodawca wymaga, aby franczyzobiorca oprócz 150 tys. zł na inwestycję miał dodatkowe co najmniej 50 tys. zł na utrzymanie sklepu aż do momentu osiągnięcia rentowności, co według przedstawicieli sieci powinno nastąpić po upływie mniej więcej 6 miesięcy od jego otwarcia, a zwrot z inwestycji po 1,5 roku. Sklepy powinny być lokalizowane w okolicach innych salonów z artykułami wyposażenia wnętrz, w szczególności podłóg, drzwi, okien.
W sieci działa obecnie 21 sklepów franczyzowych i 4 własne, do końca roku ma zostać otwartych kolejnych 10. Nowe sklepy mają powstać w miastach liczących więcej niż 50 tys. mieszkańców leżących w południowej i zachodniej Polsce. Glazura Królewska nawiązała współpracę z firmą Black Red White, producentem i dystrybutorem mebli mieszkaniowych, której meble są dostępne w sklepach Glazury Królewskiej.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej