Franczyzowy kierowca na telefon

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Odprowadzanie.pl powstała w 2005 roku. W samej Warszawie działa obecnie 8 przedsiębiorstw, oferujących tego typu usługi. Najstarsza stołeczna firma, Nocni kierowcy, działa od 1991 roku. Jak opowiadają Marcin Szostak i Maciej Bielicki, współwłaściciele Odprowadzanie.pl, nie oni wpadli na pomysł rozwijania sieci na licencji. To pierwszy partner przyszedł do nich z propozycją uruchomienia franczyzy niecały rok temu.

Obecnie firma Driver Service, właściciel marki Odprowadzanie.pl, działa w 11 regionach. Poza Warszawą, jest obecna w Poznaniu, Koszalinie, Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, a także w Gliwicach, Kielcach, Częstochowie i Katowicach. Od czerwca funkcjonuje jednostka partnerska w Szczecinie. W lipcu do sieci dołączyć ma kolejny partner z Wrocławia. Biorca licencji otrzymuje wyłączność na miasto, w którym będzie działać oraz jego najbliższe okolice.

– Docelowo chcielibyśmy działać we wszystkich miejscowościach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców – mówi Marcin Szostak. – Na tę chwilę najbardziej zależy nam na pozyskaniu partnerów z Trójmiasta i Krakowa.

Kwota inwestycji w uruchomienie na terenie danego miasta oddziału Odprowadzanie.pl oferującego odprowadzanie samochodów oraz usługi kurierskie kształtuje się w zależności od liczby jego mieszkańców i wynosi od 4 do 20 tys. zł. Rozbieżność ta wynika także ze skali akcji promocyjnej, jaką partner przeprowadzi na swoim terenie. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1 tys. zł. Opłata bieżąca negocjowana jest z każdym z partnerów indywidualnie, jej kwota nie jest jednak niższa niż 1 tys. zł miesięcznie.

Franczyzodawca oferuje biorcom stały odpłatny dostęp do materiałów reklamowych, m.in. plakatów i wizytówek. Franczyzobiorca nie musi posiadać biura. Centrala firmy posiada jeden numer kontaktowy na miasto, z niego przekierowywane są rozmowy na komórkę do dyspozytorów, którzy umawiają kursy.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €