Subway wjeżdża na stacje

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa lokalizacja to nie przypadek. Subway planuje uruchomiać coraz więcej restauracji w nietypowych lokalizacjach. - Staramy się otwierać nasze placówki w niestandardowych miejscach, takich jak szpitale, centra administracyjne czy lotniska - zapowiada Martin Princ, menedżer rozwoju sieci Subway w Europie Środkowej i Wschodniej. - Pierwszym krajem w tej części Europy, gdzie uruchomiliśmy naszą restaurację na stacji benzynowej jest Polska. Jesteśmy otwarci na współpracę z właścicielami stacji - dodaje.

Pod logo Subway w 91 krajach na całym świecie działa ponad 33 tys. fast foodów - wszystkie na zasadach franczyzy. W ubiegłym roku sieć uruchomiła w Europie Środkowo-Wschodniej 53 lokale. Plany na ten rok to 35 placówek, z czego już połowa została otwarta w pierwszym kwartale bieżącego roku.
- Dla partnerów ważną rolę odgrywają koszty wejściowe związane z wyposażeniem punktu sprzedaży. Korzystając z nietradycyjnych miejsc, do jakich należą na pewno stacje benzynowe, te koszta można ograniczyć nawet o 40 procent. Co więcej, z naszymi ladami możemy działać nawet na powierzchni 10 m2 - twierdzi Martin Princ.
Koszt pierwszej licencji franczyzowej Subway'a to 7,5 tys. euro, a każdej następnej 3,75 tys. euro. Kwota jaką trzeba zainwestować w nowo powstały lokal zależy od lokalizacji oraz powierzchni restauracji i wynosi ok. 100 tys. dolarów. Sieć oferuje partnerom szkolenia, podręcznik operacyjny oraz pomoc w wybraniu dogodnej lokalizacji.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €