Pierwszy Playboy light

Firma Disenso uruchomiła pierwszą placówkę w nowym systemie franczyzy.
Na początku maja, Disenso rozpoczęło wdrażanie nowej formy współpracy, franczyzy light. Ten model różni się od standardowego modelu franczyzowego niższymi kosztami inwestycji, które zamykają się na poziomie 60-70 tys. zł. Placówki Playboy light mają powstawać głównie w mniejszych miastach.
- Pierwszy punkt franczyzy light został otwarty na początku lipca w centrum handlowym Karolinka w Opolu. Chcemy w dalszym ciągu rozwijać ten model, tym bardziej, że cieszy się on dużym zainteresowanie ze strony franczyzobiorców – mówi Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso. - Pracujemy też nad nowym modelem współpracy skierowanym do przedsiębiorców, którzy już powadzą własne sklepy odzieżowe. Chcemy im zaoferować corner, który będą mogli wstawić do swojej placówki i sprzedawać z niego produkty z logo Playboy'a.
Placówka w Opolu jest siódmym sklepem oferującym produkty marki Playboy, jednocześnie jest to czwarty sklep z tym logo prowadzony przez franczyzobiorcę.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej