Redan zwiększa sprzedaż i marże

Łódzka spółka odzieżowa podała wyniki za pierwsze półrocze.
Wstępne podsumowanie pierwszego półrocza 2010 niesie optymistyczne informacje. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w tym okresie 141,4 mln zł i były o 3 proc. wyższe od ubiegłorocznych wyników za analogiczny okres. O 8 proc. wzrosła też marża handlowa.
- W pierwszym półroczu, pomimo niesprzyjających warunków, wypracowaliśmy sprzedaż i marżę handlową na satysfakcjonującym poziomie, w obu sektorach naszej działalności, dyskontowym i modowym – mówi Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan
W pierwszym półroczu ponad połowa sprzedaży Grupy Redan była realizowana na rynku dyskontowym. Obroty sieci Textilmarket wyniosły 75,1 mln zł i były o 18 proc. wyższe niż przed rokiem. Tak dobrze nie jest już w sektorze modowym, gdzie spółka zanotowała blisko 4 proc. spadek sprzedaży, która osiągnęła w ubiegłym półroczu poziom 58,8 mln zł. Jednocześnie sprzedaż produktów z segmentu modowego o 4 proc. wzrosła za granicą i wyniosła 4,8 mln zł. Słabe wyniki tego sektora są przede wszystkim efektem niesprzyjającej aury. Sprzedawcom dała się we znaki długa i mroźna zima, a później chłodna i deszczowa wiosna. 1 proc. spadek sprzedaży odnotował cały rynek modowy. Sprzedaż produktów łódzkiej spółki jest prowadzona w czterech sieciach detalicznych: Top Secret, Troll, Top Secret&Friends oraz Textilmarket liczących prawie 350 sklepów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej