Gotowi na wyższe zyski
Przedstawiciele firmy Mirad twierdzą, że sklep ich sieci zaczyna być rentowny już po dwóch miesiącach od otwarcia.
Mirad zajmuje się dystrybucją produktów wyposażenia wnętrz, w szczególności płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej, baterii, mebli łazienkowych i chemii budowlanej.
– Budownictwo i popyt na wyposażenie wnętrz, w tym łazienek, będzie się dynamicznie rozwijać. Wiele firm w konsekwencji kryzysu upadło i nastąpiło zmniejszenie konkurencji, ale mimo to perspektywy naszej branży są bardzo obiecujące – mówi Mirosław Fabisiak, dyrektor firmy Mirad
Kwota inwestycji w sklep sieci Mirad wynosi od 500 zł do 1 tys. zł za metr kwadratowy.
Wymagana przez centralę minimalna powierzchni sklepu to 80 m2. Lokal powinien znajdować się w mieście liczącym ponad 200 tys. mieszkańców. Mirad nie pobiera opłaty wstępnej, opłata bieżąca wynosi natomiast 3 proc. od obrotu, a marketingowa 2 proc.
– Inwestycja, w wariancie optymistycznym, zwraca się po czterech miesiącach, a w pesymistycznym – po roku. Średnio zajmuje to osiem miesięcy. Sklep zaczyna być rentowny już po dwóch miesiącach od otwarcia – mówi Mirosław Fabisiak.
Obecnie w sieci działa siedem własnych sklepów Mirad i dwa franczyzowe. Pierwszy sklep własny powstał w Warszawie w 1986 roku, a franczyzowy w 2008. Oba działają do tej pory.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej