Outlet Polska zdobywa rynki
O strategii rozwoju marki City Hell opowiada Bartłomiej Kucy, dyrektor rozwoju sieci.
Outlet Polska rozpoczął rozwój City Hell Baby, sieci z dziecięcą odzieżą outletową. Firma weszła również w e-rynek. Czy nowe projekty nie przysłonią budowy sklepów City Hell, pierwszej sieci Outlet Polska?
Nasze projekty idą w parze z rozwojem sieci sklepów City Hell. Prowadzimy działania, które są odpowiedzią na potrzeby rynku. Rynek outletowy w Polsce dopiero się rozwija i jest wiele nisz do wykorzystania. Chcemy jak najlepiej dopasować się do klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwój sprofilowanych salonów. Wydatki na dzieci stanowią istotną część każdego domowego budżetu. Mali klienci szybko wyrastają z ubrań, a outlety pozwalają kupować częściej i taniej wysokiej jakości produkt. Zwróciliśmy również uwagę na internet. Rynek online w branży outletowej właściwie nie istnieje. Chcemy rozpropagować tam naszą ofertę i wypełnić białe plamy. Ekspansja marki City Hell będzie pozytywnie oddziaływać na placówki franczyzowe. Znajomość City Hell wśród klientów pozwoli zarobić naszym partnerom.
Kiedy rusza sieć City Hell Baby i sprzedaż internetowa?
Pierwszy sklep City Hel Baby zostanie uruchomiony na przełomie lipca i sierpnia. Placówka będzie podzielona na powierzchnię City Hell, z ofertą standardową i City Hell Baby, z odzieżą dla dzieci. Kolejne sklepy City Hell Baby ruszą już wkrótce. Nie wykluczamy również otwarć placówek licencyjnych złożonych z części City Hell i City Hell Baby. Wszystko będzie zależało od lokalizacji, potencjału lokalnego rynku i franczyzobiorcy. Sprzedaż internetową uruchamiamy wraz z wejściem do placówek City Hell jesiennej kolekcji.
rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


