Biznes po pięćdziesiątce
Co piąty ajent Żabki skończył 50 lat. Podczas rekrutacji partnerów doświadczenie jest istotnym atutem.
W tym roku Żabka Polska planuje uruchomić ok. 250 sklepów spożywczych. Już wkrótce liczba placówek działających w sieci wzrośnie do 2,5 tys. Najwięcej punktów znajduje się w Poznaniu i Łodzi - ponad 100. Rekrutacja nowych partnerów prowadzona jest zarówno w dużych miastach, takich jak Wrocław, Opole i Szczecin, jak i mniejszych - Bolesławiec, Września i Gryfice.
- Najwięcej osób, którym powierzane są nasze sklepy ma 30-40 lat, ale już od dłuższego czasu zwracamy uwagę podczas rekrutacji na duże doświadczenie, jakie mają osoby w średnim wieku - informuje Arkadiusz Marciniak, dyrektor ds. personalnych Żabka Polska SA.
- Mimo że mam już przeszło 50 lat, mam dużo energii i samozaparcia, dlatego nie boję się podejmować nowych wyzwań. W moim wieku też można odnosić sukcesy - mówi Tadeusz Nowak, ajent sklepu Żabka w Poznaniu.
Ajenci sieci otrzymują wyremontowany sklep wraz z pełnym zatowarowaniem - koszty inwestycji pokrywane są przez Żabkę. Towar podlega kredytowi kupieckiemu, co oznacza, że trzeba za niego zapłacić dopiero po sprzedaży klientowi. Sieć wprowadziła w tym roku do sprzedaży produkty własnej marki, których do końca roku ma być dostępnych w sklepach Żabki 200.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


