Biznes po pięćdziesiątce

Co piąty ajent Żabki skończył 50 lat. Podczas rekrutacji partnerów doświadczenie jest istotnym atutem.
W tym roku Żabka Polska planuje uruchomić ok. 250 sklepów spożywczych. Już wkrótce liczba placówek działających w sieci wzrośnie do 2,5 tys. Najwięcej punktów znajduje się w Poznaniu i Łodzi - ponad 100. Rekrutacja nowych partnerów prowadzona jest zarówno w dużych miastach, takich jak Wrocław, Opole i Szczecin, jak i mniejszych - Bolesławiec, Września i Gryfice.
- Najwięcej osób, którym powierzane są nasze sklepy ma 30-40 lat, ale już od dłuższego czasu zwracamy uwagę podczas rekrutacji na duże doświadczenie, jakie mają osoby w średnim wieku - informuje Arkadiusz Marciniak, dyrektor ds. personalnych Żabka Polska SA.
- Mimo że mam już przeszło 50 lat, mam dużo energii i samozaparcia, dlatego nie boję się podejmować nowych wyzwań. W moim wieku też można odnosić sukcesy - mówi Tadeusz Nowak, ajent sklepu Żabka w Poznaniu.
Ajenci sieci otrzymują wyremontowany sklep wraz z pełnym zatowarowaniem - koszty inwestycji pokrywane są przez Żabkę. Towar podlega kredytowi kupieckiemu, co oznacza, że trzeba za niego zapłacić dopiero po sprzedaży klientowi. Sieć wprowadziła w tym roku do sprzedaży produkty własnej marki, których do końca roku ma być dostępnych w sklepach Żabki 200.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej