Więcej drobnych transakcji
Ponad 100 tys. punktów handlowo-usługowych w całej Polsce akceptuje karty płatnicze
Jak podaje „Rzeczpospolita”, po trzech kwartałach 2001 r., trzy największe w Polsce firmy, zajmujące się rozliczaniem transakcji dokonywanych przy użyciu kart oraz obsługą punktów handlowo-usługowych akceptujących karty, rozliczyły niemal 7 mln transakcji więcej niż w całym 2000 r. Łączna wartość ponad 61 mln operacji wyniosła 9,6 mld zł.
Z miesiąca na miesiąc maleje średnia wartość pojedynczej płatności dokonywanej kartą. Według stanu na koniec września wynosi ona 166 zł. W końcu ubiegłego roku było to 182 zł.
W Polsce ponad 100 tys. punktów handlowych i usługowych akceptuje karty. W sieci PolCard liczącej ponad 64 tys. punktów niemal 12 tys. klientów to sklepy odzieżowe i obuwnicze, 6,8 tysiąca to sklepy z wyposażeniem domu, po ok. 6 tys. to super- i hiper- markety, gastronomia i usługi.
Więcej: Rzeczpospolita, 24 października 2001, „Ekonomia i Rynek”Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej