Hurtimex otwiera kolejne sklepy
Tup Tup

W lipcu powstały placówki w Szamotułach, Krotoszynie, Jarocinie i Ostrowi Mazowieckiej.
Odzieżowa spółka, która jeszcze niedawno musiała stawić czoła nieudanemu debiutowi na rynku papierów wartościowych, przystępuje do franczyzowej ofensywy i otwiera kolejne placówki. W czerwcu powstały punkty we Wrocławiu i w Katowicach, w lipcu przyszła kolej na Szamotuły, Jarocin, Krotoszyn oraz Ostrów Mazowiecką.
Jak twierdzi Jarosław Kopeć, wiceprezes Hurtimexu, mimo dobrej pogody lipiec nie należał do najbardziej udanych miesięcy pod kątem sprzedaży. A czarne chmury nad odzieżówką mogą dopiero zacząć się gromadzić, kiedy w życie wejdą rządowe plany podwyżki podatku VAT.
- Ceny detaliczne są w branży już dawno ukształtowane. Powoli docierają do granic, jakie klienci są skłonni akceptować – mówi Jarosław Kopeć. - Marka Tup Tup jest jeszcze o tyle w dobrej sytuacji, że część artykułów jest objęta 7 proc. a nie 22 proc. stawką VAT. W przypadku podwyżki marże na pewno zostaną w pewnym stopniu obcięte, ale część obciążenia będą musieli ponieść klienci.
Nie wiadomo jak długo Tup Tup będzie mógł cieszyć się obniżoną 7 proc. stawką podatku od towarów i usług, jaka dotyczy odzieży dla niemowląt oraz obuwia dziecięcego. Stosowanie przez Rzeczpospolitą Polską stawki obniżonej na te towary spowodowało skierowanie przez Komisję Europejską do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej sprawy o naruszenie przepisów wspólnotowych. Polski rząd wciąż walczy o utrzymanie obniżonej stawki, niestety jednak prawdopodobieństwo porażki w tej sprawie rośnie.
Własny biznes pod szyldem Tup Tup można otworzyć w formie sklepu bądź kornera franczyzowego. Drugi sposób wymaga od franczyzobiorcy posiadania przynajmniej 12 m2 wolnej powierzchni handlowej w sklepie multibrandowym. Hurtimex zapewnia wsparcie handlowe i techniczne, a także dostęp do pełnej oferty firmy. Prowizja partnera jest uzależniona od wysokości miesięcznego obrotu.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej