Już jesienią TK Maxx w stolicy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma TK Maxx jest europejskim oddziałem amerykańskiej sieci TJX Companies INC, która posiada ponad 2,5 tys. sklepów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz ponad 250 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i w Niemczech. Sieć rozwija się poprzez sklepy własne. Od 2009 roku obecna jest również w Polsce. We wrześniu sieć powiększy się o dwa kolejne sklepy: 24 września swoje podwoje otworzy oddział w DT Wars i Sawa, natomiast 30 września ruszy placówka w Blue City.

– Jesteśmy zadowoleni z debiutu marki w Polsce. Ten sukces niewątpliwie związany jest z samą koncepcją TK Maxx. Jest ona bowiem unikalna. Do naszych sklepów na całym świecie przychodzi wielu klientów, aby kupić znane, markowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Nie mieliśmy wątpliwości, że i polscy klienci bardzo chętnie będą odwiedzać nasze sklepy – wyjaśnia Agata Muszyńska, dyrektor ds. marketingu TJX Poland.

Do chwili obecnej otwarto pięć sklepów tej sieci – w Czeladzi, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Bielsku-Białej. Wszystkie przyjęły się bardzo dobrze i, mimo kryzysu, przynoszą oczekiwane zyski. Teraz przyszedł czas na stolicę. Sklep w Blue City będzie miał ok. 1,9 tys. m2, a DT Wars i Sawa ok. 2,8 tys. m2. W miarę dostępności dużych i atrakcyjnych powierzchni handlowych firma planuje kolejne otwarcia w przyszłym roku.

TK Maxx specjalizuje się w sprzedaży produktów markowych takich jak odzież, obuwie, dodatki, kosmetyki i akcesoria domowe. W sklepach sieci znajdziemy ubrania znanych projektantów. Wiele produktów jest unikalnych i w pojedynczych egzemplarzach. Koncepcja sprzedaży zawiera się w elemencie niespodzianki, nigdy nie wiadomo jaki towar znajdzie się właśnie w sklepie. Nie ma także żadnej różnicy w cenach i asortymencie pomiędzy sklepami np. w Anglii czy w Polsce.

– Ludzie bardzo często są zdziwieni patrząc na metkę, bo nie wierzą, że produkt ich ulubionego producenta tyle kosztuje. TK Maxx poszukuje produktów dobrych marek w okazyjnych cenach. Nie jesteśmy ograniczeni procedurami dotyczącymi planowania zakupów oraz wiążącymi ich terminami. Dzięki temu zapełniamy codziennie sklepy nowymi markami w szerokim asortymencie – tłumaczy Muszyńska.

(mip)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €