Redan wprowadza nową markę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa marka ma być uzupełnieniem dotychczasowej oferty produktowej marek modowych Grupy Redan - Top Secret i Troll. Na początku będzie sprzedawana w sklepach Top Secret and Friends, czyli firmowych multibrandach, oraz w sportowych sklepach multibrandowych.
- Polski rynek artykułów sportowych ma ogromny potencjał rozwoju. Nie ma na nim żadnej marki, dla której sportowy charakter i atrakcyjny wygląd stanowiłyby rdzeń kolekcji. Dlatego Drywash nie ma w Polsce bezpośredniej konkurencji. Podobny asortyment oferowany jest przez znane zagranicą marki, ale w dużo wyższych cenach - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.

Zarząd spółki szacuje, że sprzedaż produktów Drywash może osiągnąć wartość 100 – 150 mln zł rocznie. Nowa marka ma na siebie zarabiać już od pierwszego sezonu. W chwili debiutu Drywash ma pojawić się w około 100 sklepach, później ma ich być nawet 500. W przyszłości sieć sprzedaży ma poszerzyć się o kolejne kanały dystrybucji, wśród nich mają znaleźć się sklepy franczyzowe i modowe sklepy sieciowe. Spółka nie wyklucza również wyjścia z marką na rynki zagraniczne.

Asortyment Drywash trafi do sklepów na początku przyszłego roku, cenowo będzie plasował się w segmencie popularnych sportowych marek odzieżowych. W pierwszym okresie ponad 40 proc. sprzedaży ma być realizowana poprzez sieć salonów Top Secret and Friends, w których marka będzie miała wydzieloną powierzchnię. 60 proc. sprzedaży będzie realizowanej za pośrednictwem niesieciowych sklepów multibrandowych z odzieżą sportową. Ubrania z metką Drywash będą dostępne również dla klientów sklepu internetowego.

- Dla coraz większej grupy naszych rodaków sport, to nie tylko wysiłek fizyczny, ale styl życia, a co za tym idzie dress sens. Odzież spod znaku Drywash stworzona została z myślą o osobach, które aktywnie spędzają wolny czas, a więc uprawiają różnego rodzaju sporty, spacerują, tańczą, jeżdżą na rowerze - mówi Piotr Kulawiński. - W ofercie Drywash znajdą się kurtki, t-shirty, szorty, getry i lekkie bluzy.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €